De afgelopen jaren waren 2 (voor dit verhaal) relevante problemen;
1. Het weer in NL,
2. Het feit dat de huidige schuur een magneet is voor rommel.
Dat zijn best irritante zaken, maar eindelijk is de oplossing er dan! Ik heb sinds een paar dagen een schuur die 2x zo groot is en een overkapping waaronder ik lekker kan BBQ-en!
Hier het exclusieve verhaal hoe deze droom werkelijkheid geworden is
Na lang 'gedoe' ging de aannemer had de aannemer dan eindelijk tijd voor ons om te starten met de fundatie.
En dan is de 1ste paal snel een feit;
Het fundament volgt dan snel;
De eerste steentjes vinden hun weg naar de toekomstige schuur;
Meer stenen op elkaar;
En dan begint er het er toch echt op te lijken;
, met zowaar zinken regenpijpen.
En dan staat de Monolith op zijn toekomstige plek!
Sfeer plaatje als het donker is

En de 1ste sessie, met dan bras sate, die smaakte (gek he) nog veel lekkerder dan anders

Het is net ff wat duurder geworden dan gepland, maar dat geldt denk ik voor de meeste bouwprojectjes. Ik ben er wel super duper blij mee en trots op het resultaat. B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-)
#blijalseenkind
1. Het weer in NL,
2. Het feit dat de huidige schuur een magneet is voor rommel.
Dat zijn best irritante zaken, maar eindelijk is de oplossing er dan! Ik heb sinds een paar dagen een schuur die 2x zo groot is en een overkapping waaronder ik lekker kan BBQ-en!
Hier het exclusieve verhaal hoe deze droom werkelijkheid geworden is

Na lang 'gedoe' ging de aannemer had de aannemer dan eindelijk tijd voor ons om te starten met de fundatie.

En dan is de 1ste paal snel een feit;

Het fundament volgt dan snel;

De eerste steentjes vinden hun weg naar de toekomstige schuur;

Meer stenen op elkaar;

En dan begint er het er toch echt op te lijken;

En dan staat de Monolith op zijn toekomstige plek!

Sfeer plaatje als het donker is

En de 1ste sessie, met dan bras sate, die smaakte (gek he) nog veel lekkerder dan anders

Het is net ff wat duurder geworden dan gepland, maar dat geldt denk ik voor de meeste bouwprojectjes. Ik ben er wel super duper blij mee en trots op het resultaat. B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-)
#blijalseenkind