Beef en Steak

RVS rooster The Bastard vaatwasser bestendig?

Berbera

Vuurmaker
In The Bastard zit een multi level cooking system met halve rvs roosters die prima in de vaatwasser passen . Nu zie ik overal posts over het schoonmaken van de roosters maar niemand die dat de vaatwasser laat doen. Ik vraag me af of en waarom je ze niet/wel ze in de vaatwasser kan schoonmaken.
Daar is ook nergens informatie over te vinden. Het zijn rvs roosters dus waarom zou dat niet kunnen? Ik zie wel dat rvs BGE roosters in de vaatwasser geplaatst kunnen worden.

Zeker, ik stop ze altijd in de vaatwasser. Ik haal eerst het grove vuil er even af met een keukensponsje en dan doe ik ze erin. Weet wel dat de verkleuring niet weg gaat in de vaatwasser, die kan je er eventueel wel weer afhalen met een (keuken) schuursponsje. Succes!

Zeker, ik stop ze altijd in de vaatwasser. Ik haal eerst het grove vuil er even af met een keukensponsje en dan doe ik ze erin. Weet wel dat de verkleuring niet weg gaat in de vaatwasser, die kan je er eventueel wel weer afhalen met een (keuken) schuursponsje. Succes!
Top! Dankjewel.

Of het kan, ongetwijfeld. Maar moet je het wel willen? Tuurlijk is het makkelijker maar als ik eens denk aan al het vet e.d. wat op een rooster zit dan wil ik dat liever niet door de leidingen van de vaatwasser hebben (i.v.m. aankoeken van rommel en stank). Misschien overdrijf ik dus als iemand het goede antwoord heeft corrigeer mij dan gerust.

Terug
Bovenaan Onderaan