BasBQ
Beef en Steak

ruimtebesparend kruidenrek :)

 
 

mike visser

Vuurmaker
Berichten
80
ik zat hier al jaren te sukkelen  in een eigenlijk veel te kleine keuken, met te weinig opberg ruimte.

ik had 1 kastje tot de nok vol met kruiden, zo gek, dat als je er naar keek, ze je al tegemoet kwamen vallen ongeveer.

het plan was, om een groot rvs rek te maken, voor tegen de muur , maar punt is dat dan alle kruiden gewoon dik in het daglicht zouden staan, en dat is naar mijn weten nogal funest voor de houdbaarheid van de smaak .

gelukkig heb ik ook een geweldig meedenkende vriendin , die een geweldig idee op internet tegen kwam !!

zo super, dat ik dezelfde dag nog om hout ben gegaan , en het zelf ook heb gemaakt

enorm ruimte besparend, keurig donker opgeborgen, en bijna in elke keuken toepasbaar

wij zijn er in elk geval bijzonder happy mee !



 
Erg handig.
 
Hoe werkt dit dan? Hoe krijg je bijvoorbeeld ladegeleiders tegen de muur zonder je keuken eerst af te breken, of dwars door je keuken heen te schroeven?
 
ik heb  de kast in mijn geval gewoon op wieltjes gezet.

omdat hij niet helemaal vanachter de koelkast komt, blijft hij gewoon netjes recht opstaan.

wel wil ik er nog een geleider van een lade ofzo aanzetten van boven, om hem ietsje van de muur af te houden, zodat hij geen strepen gaat trekken op de muur.
 
Wauw chapeau
 
Je zou het idee naar de Ikea of mandemakers kunnen sturen. Ideale oplossing voor de kleine ruimtes die overblijven tussen kastjes en muur. 
 
Wauw!! Ik heb al snel even gekeken of wij daar ook ruimte voor hebben maar helaas...
Echt top gedaan! !
 
Topidee!
 
Nice!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan