BasBQ
Beef en Steak

Rotisserie_kit

 

Ren?01

Tondelzoeker
Berichten
22
Lang gezocht naar een rotisserie kit voor mijn weber 47cm. Waarom verkoopt weber dit alleen in Zuid-Afrika?  Vandaag een mooi alternatief binnen gekregen  uit  Duitsland.  Ik hou jullie op de hoogte  als  ik hem in elkaar heb gezet. 
34d76b3d5933f48a2b32d6234126fd42.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Ik had deze ook op Amazon zien staan maar twijfel nog ff.
Ben heel benieuwd naar jou ervaringen.
 
Mooi! Kan natuurlijk ook op de onderkant van de WSM!! Wat kostie en waar heb je hem vandaan?? :D :D :D
 
drdre67 zei:
Ik had deze ook op Amazon zien staan maar twijfel nog ff.
Ben heel benieuwd naar jou ervaringen.

+1
 
Volgens mij is het deze. .

http://www.amazon.de/Grillspie%C3%9F-Kugelgrill-Rotisserie-Drehspie%C3%9F-Holzkohle/dp/B0154OCZ5O
 
drdre67 zei:
Volgens mij is het deze. .

http://www.amazon.de/Grillspie%C3%9F-Kugelgrill-Rotisserie-Drehspie%C3%9F-Holzkohle/dp/B0154OCZ5O
Klopt dit is hem.  Zeer goed verpakt en binnen 4 dagen geleverd. Zeer solide ring geen blik.  Zelfs de schakelaar voor  de motor  is waterdicht afgewerkt.


Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Haha, toevallig vandaag deze besteld en speciaal een account aangemaakt om de tip te delen. Is dus al bekend... Las in een ander topic dat mensen zo'n ring bij een speciaalzaak lieten maken. Maar dit zou meer kosten dan mijn Weber waard is. 😂

Maar goed, voor een euro of 85 (incl 19.95 verzendkosten) besteld via de Duitse Amazon. Ben erg benieuwd! Hoe bevalt ie eigenlijk Ren???
 
Harmen zei:
Haha, toevallig vandaag deze besteld en speciaal een account aangemaakt om de tip te delen. Is dus al bekend... Las in een ander topic dat mensen zo'n ring bij een speciaalzaak lieten maken. Maar dit zou meer kosten dan mijn Weber waard is.
 
Dat schreef ik inderdaad... 😉 Maar je wilde vast iets anders plaatsen....
 
Ziet er prima uit, zoek er nog een voor mijn Landman, zal morgen eens meten!
 
Harmen zei:
Haha, toevallig vandaag deze besteld en speciaal een account aangemaakt om de tip te delen. Is dus al bekend... Las in een ander topic dat mensen zo'n ring bij een speciaalzaak lieten maken. Maar dit zou meer kosten dan mijn Weber waard is. 😂

Maar goed, voor een euro of 85 (incl 19.95 verzendkosten) besteld via de Duitse Amazon. Ben erg benieuwd! Hoe bevalt ie eigenlijk Ren???

Ik heb deze gisteren besteld samen met de kebab spit en de korf. ik ben benieuwd!!
 
En wat zijn je ervaringen? Ik ben nog op zoek naar een goede grilspit. Het is moeilijk om te bepalen of iets een goede motor heeft etc. Dus benieuwd naar jullie eerste runs.
 
pizzabakker zei:
En wat zijn je ervaringen? Ik ben nog op zoek naar een goede grilspit. Het is moeilijk om te bepalen of iets een goede motor heeft etc. Dus benieuwd naar jullie eerste runs.
Ik heb er ook een  besteld en ondertussen een kippetje of 7 gedaan.
Geen problemen  .
Enige opmerking is dat de ring niet helemaal aansluit maar met een stukje kachelkoord  werkt het super.
Voor 76 euro in huis
 
Terug
Bovenaan Onderaan