Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IK vind de handschoenen aan de kleine kant. Mijn vingers z ijn iets langer. Ik gebruik vaak een lifter. Als het rooster goed past krijg ik hem er met handschoenen niet makkelijk eruit.
Ik gebruik hem ook nooit.
Er zit wel een verschil tussen handschoenen en handschoenen.
Met de handschoenen die 4 vingers en een duim hebben heb je waarschijnlijk wel een wat betere pasvorm, die zitten wat beter maar zijn minder geïsoleerd.
Met de wanten zoals weber ze heeft of lashandschoenen heb je betere isolatie maar ook veel ruimere handschoenen.
Sinds ik een rooster er uit gehaald heb met kapotte leren handschoen gebruik ik altijd een lifterHaha met mijn kleine handjes nooit bij stilgestaan dat die handschoenen bij anderen te klein zou kunnen zijn.
Maar je hebt me overtuigd, ga ook maar voor een lifter!![]()
Sinds ik een rooster er uit gehaald heb met kapotte leren handschoen gebruik ik altijd een lifter![]()
Ik heb standaard bij de KJ's zo een rooster tang. Die gebruik ik altijd, in combinatie met handschoenen. Handige is dat er een schuine bek aan zit waar ik de halve deflector mee kan opheffen om bv wat rookhout erop te gooien. Kan er zelfs mijn deflectorstenen mee hanteren.
Dat ziet er best wel handig uit!