BasBQ
Beef en Steak

Rookoven

Fransje

Tondelzoeker
Berichten
2
Hallo,als nieuw lid heb een probleem. Hoop hier een oplossing voor te vinden. Bij mijn rookoven merk Perel is in het tussenstuk een gedeelte de verf weggebrand. Dit al na 6 rookbeurten. Na contact met verkoper (Kabelshop NL) werd dit weggezet bij onoordeelkundig gebruik van mij. Mijn vraag is nu volgende. Had gedacht Dit te herstellen met vuurvaste spray,zou dit mogelijk zijn? Zijn er soms mensen die hiermee ervaring hebben.gr
 
Heb er vroeger ook eentje gehad, was ander merk maar die dingen verkopen ze onder verschillende namen, was heel vlug al overal verroest. Je hebt van die zwarte verf die hittebestendig is, zelfs voor kachels, wat ze aankunnen staat normaal vermeld op de bus. Maar nog niet gebruikt in de praktijk.
 
Heb je toevallig ook een paar fotootjes van de situatie?
 
Fransje welkom bij de club.
Vervelend dat je rookoven problemen geeft. Denk trouwens dat de verkoper er zich makkelijk vanaf maakt. Het is aan hun om te bewijzen dat je hem onjuist gebruikt hebt.
 
Hoi Fransje,
welkom bij het Genootschap
 
welkom hier
wat ik me afvraag: rookoven gekocht bij kabelshop.nl? :unsure:

als het jou schuld niet is zou ik er niet met verf op gaan. Je heb je rookoven al een paar keer gebruikt, dus is al vettig.
Wat Frits zegt, laat de leverancier maar eea bewijzen/oplossen
 
Hey Fransje, allereerst welkom,

Het is aan een verkoper te bewijzen dat jij hem verkeerd gebruikt heb zoals Frits en Ridevi71 al zeggen.

Tevens heb je ook zoiets als garantie, lijkt mij..
Misschien even de consumentenbond contacteren?
 
Ik heb nog even verder gekeken bij kabelshop nl heb je recht op 30 dagen retour.

Screenshot_20200810-151833_Samsung Internet.jpg
 
Heb gekocht op 9/04 2020 dus is al te lang geleden. De producent Velleman geeft ook geen zinnige uitleg hiervoor verwijst naar forum maar alles is in het Engels en ook daar geen.uitleg te vinden.Verwijzen naar lokale handelaars maar in onze streek verkopen die enkel electronica producten en geen tuin artikels.Had wel gedacht voor gebruik spuitbus goed te ontvetten met wasbenzine en nadien spray te gebruiken. Het product op zichzelf werkt perfect heb duivenfilets,eend en gans en varkenshaasje gerookt telkens met heel goed resultaat. Maar op langere termijn vrees ik voor kapot te branden van metaal. Afwachten maar zeker.
 
Welkom bij het genootschap
Geen fijn begin zo met je rookoven, succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan