BasBQ
Beef en Steak

Rookhout Weber Chunks gaan eruit?

dannycnl

Vuurmaker
Berichten
76
Beste mensen,

Een paar weken geleden een zak chunks gekocht bij de Intratuin.
Gister was ik wederom bij een intratuin en nergens hadden ze meer chunks want ik wilde toch graag apple of kers erbij.
Na navraag bleek dat deze niet meer op de beurs te zien waren en eruit gaan.
Weet iemand hier iets meer van en zijn er alternatieven?

Groetjes danny
 
Axtschlag is heel fijn spul. Ik heb nog wat weber liggen maar daarna is dat het enige dat ik nog koop.
 
Ik gebruik ook Axtschlag en koop dan een doos ? 10 kg "gekloofde stammetjes" kersenhout van zo'n 25 cm die ik dan weer in 4 stukjes van ca 6 cm zaag.
Dan zijn ze voor mij het prettigst te gebruiken als chunks tussen de flamy briketjes. Ik wil ook niets anders!
 
volgens mij stonden de chunks al vorig jaar op de nominatie om eruit te gaan bij weber, maar zoals hier boven al aangegeven, prima alternatieven genoeg
 
Ben heel erg op zoek naar Chunks, wamt Weber levert inderdaad niet meer. Overigens vond ik persoonlijk dat Weber nogal veel bast had maar dat terzijde. http://www.probbqshop.nl/nl/houtskool-rookhout/rookhout/ heeft inderdaad Chunks, maar hier lees ik "forumsponsor", wat houdt dat in? Gratis verzending bij minder dan 249 of zo? Wil wel wat bestellen maar niet zo veel.
 
Jeroen, probbqshop sponsort het BBQ Genootschap, hierdoor zijn forum bijeenkomsten gratis.
Het is geen verplichting om daar te bestellen, vuur en rook en het bbqpaleis verkopen het ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan