BasBQ
Beef en Steak

RONDE 2: Kies hier de winnaar van de fotowedstrijd van April 2020

Wie heeft het onderwerp van deze maand "Asian Fantasy" het mooist, origineelst of best in beeld gebr

  • Ridevi71

    Stemmen: 22 50,0%
  • smokey_jaap

    Stemmen: 22 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    44
  • Opiniepeiling gesloten .
ook goeiemorgen!!!!
zo, das ff wakker worden zeg.

wederom van harte gefeliciteerd Jaap. We houden het samen wel erg spannend zo :LOL:
 
Van harte gefeliciteerd @smokey_jaap en @Ridevi71! Aangezien jullie beiden 2x een winnaar zijn lijkt het ons logisch dat jullie allebei de prijs krijgen! 🎉 🥳

Wat betreft het onderwerp voor volgende maand zijn wij het eens met @Barbeknoei. @smokey_jaap heeft nog nooit gewonnen en krijgt derhalve de eer om het onderwerp voor volgende maand te kiezen.

Ik stuur jullie beiden straks een PM met wat meer info!
 
Hahaha, ik lach me kapot. Volgens mij hebben we zelfs op elkaar gestemd :D Gefeliciteerd weer @Ridevi71 en bedankt voor de 22 (!!) stemmen.
 
hahahaha. geweldig!!!! is dit al eens eerder voorgekomen?
@smokey_jaap : Nogmaals gefeliciteerd kerel. En uiteraard ben ik het er helemaal mee eens dat Jaap het nieuwe onderwerp mag kiezen.
Had je al wat in gedachten? ;)
 
Mooi mannen. Super oplossing zo. Ik ben reuze benieuwd naar Jaap z’n onderwerp.
 
Van harte gefeliciteerd met de overwinning beide. En dat terwijl Jaap in eerste instantie niet voor de wedstrijd mee deed. Ik ben benieuwd naar het onderwerp.
 
Gefeliciteerd Jaap en Rick!

Helaas heb ik niet zoveel met 'Bij de Borrel'... haha!
 
Ken je het boek burgers & bites van Jord? Staat wel wat leuks in als je geen inspiratie hebt! En wat kun je nou niét eten bij de borrel ;)
 
Alsnog gefeliciteerd Beiden, en Jaap met de eer van het kiezen. Nu maar hopen dat we niet 15 keer MOINK balls te zien krijgen, voor bij de borrel
 
Terug
Bovenaan Onderaan