BasBQ
Beef en Steak

Ribs

Emporionelis

Tondelzoeker
Berichten
10
Sinds mijn intro is het stil geweest, gelukkig niet op de BBQ maar toch.
onlangs (toen het weer nog een beetje normaal was) ben ik aan mijn eerste low & slow begonnen.
van alles wat je kon maken dacht ik dat ribbetjes een prima start zouden zijn.

Onderstaand zal ik wat foto's laten spreken maar vooroplopend wil ik zeggen dat het niet tegenviel.
ik heb door een chaotische voorbereiding een paar fouten gemaakt maar de smaak was wel goed.
Helaas vergeten een eindproduct foto te maken.. als side had ik gevulde proven?aalse tomaten en frietjes

hopelijk kan ik weer snel aan de slag  :)







 
Lekker hoor
 
mooi verslag en foto s.

wbt t weer : met een afdak en/of beetje fatsoenlijke parasol is  bijna t hele jaar bbq weer. :D

chaotisch begin hebben we allemaal wel is ,en als t maar gaar is en niet te overkill gekruid of gerookt.
smaak nadien bijvoegen maakt een valse start altijd goed.
 
AV zei:
mooi verslag en foto s.

wbt t weer : met een afdak en/of beetje fatsoenlijke parasol is  bijna t hele jaar bbq weer. :D

chaotisch begin hebben we allemaal wel is ,en als t maar gaar is en niet te overkill gekruid of gerookt.
smaak nadien bijvoegen maakt een valse start altijd goed.

dank voor de reacties, mooie afdak zou idd fantastisch zijn! verder waren de ribs gaar en was de smaak prima! dit weekend ga ik een picanha maken
 
Mooie ribbels hoor.
 
Jammie, ik krijg ook weer zin om ribs te gaan maken.
Wie weet doe ik dat ook wel,van het weekend een gezelschap eters hier
 
AV zei:
mooi verslag en foto s.

wbt t weer : met een afdak en/of beetje fatsoenlijke parasol is  bijna t hele jaar bbq weer. :D

chaotisch begin hebben we allemaal wel is ,en als t maar gaar is en niet te overkill gekruid of gerookt.
smaak nadien bijvoegen maakt een valse start altijd goed.


reuze%20ribs%20004_zpsvh2bq6wp.jpg




Helemaal mee eens, ik was ook altijd bang voor een dropje regen maar sinds kort staat het spul onder een afgedankte vis paraplu die nu dus een nieuw leven begint.  :) .
 
Lekker!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan