BasBQ
Beef en Steak

Ribhouse Texas

 
 
 
 

Big-T

Gemarineerd
Berichten
2.093
Yep verschillende malen, ontzettend gezellige tent, goed vlees en altijd druk!
 
Paar keer geweest in Woudenberg toen ik nog daar in de buurt mijn werk had. Ik vind het een erg leuke en gezellige tent. Ook voor de kids.

Uiteraard doppinda's op tafel waarvan je de lege schillen gewoon op de grond gooit (kunnen de kids zich uren mee bezig houden). Leuke gerechten voor gemiddelde prijs. Als grote vleeseter kan je goed aan je trekken komen, maar ook voor de kleinere maag is er genoeg keuze.

En waar men als toetje een ijstaart kan bestellen wanneer er een speciale gelegenheid te vieren is, en waarbij er dan een speciaal muziekje uit de speakers blaast en het bedienend personeel een dansje staat te doen.

Al met al een leuke tent met lekker eten.
Maar hou er wel rekening mee dat het geen haute cuisine is en je eigen eten van de BBQ altijd 10x beter is, want daar kan geen restaurant aan tippen :)
 
Tis allemaal lekker en goed voor mekaar, maar ik heb t idee dat je bedondert wordt.. getumbled enz enz
 
Gerookte of gekookte ribs?
 
Heb me een poos bezig gehouden met spareribs marineren, en dacht dat ik een leuk, makkelijk en lekker recept had. Toen proefde ik de ribs van t ribhouse.. Elke x een smaakexplosie van jewelste! Na 3 ribben was ik t zat... Hoorde dat ze er iets op strooien dat je smaakpapillen open blijven staan. Met de kerst nog ribeye van Angusrund gehad, lekker, maar proefde toch een iets kunstmatige rooksmaak.. Just my 2 cents! :-
 
De tomahawksteak van 1 kilo. Kijk dat spreekt me wel aan ;D
 
Vast MSG, hier ook wel bekend als Ve-Tsin ;)

dayfox zei:
Heb me een poos bezig gehouden met spareribs marineren, en dacht dat ik een leuk, makkelijk en lekker recept had. Toen proefde ik de ribs van t ribhouse.. Elke x een smaakexplosie van jewelste! Na 3 ribben was ik t zat... Hoorde dat ze er iets op strooien dat je smaakpapillen open blijven staan. Met de kerst nog ribeye van Angusrund gehad, lekker, maar proefde toch een iets kunstmatige rooksmaak.. Just my 2 cents! :-
 
Een paar keer in Voorst wezen eten, was nog in mijn pre-bbq tijdperk en toen vond ik het geweldig. Ik weet niet hoe ik er nu over zou denken.
 
Ik ben een x in Boekelo geweest, en vond het ook niet verkeerd hoor.
Leuke Western sfeer hangt er.  :) (weer eens wat anders)

Mac
 
in Woudenberg regelmatig goed gegeten.
wel reserveren het is er altijd druk
 
Ik ben er regelmatig in Epe geweest. Voor een steekhuis is het gezellig en kwaliteit is goed te doen. Echter, sinds ik zelf kan koken ligt mijn standaard een stuk hoger. En die standaard komt door toenemende ervaringen en kennis steeds hoger te liggen. Ik geef nu liever iets meer uit bij beefensteak en ga dan niet uit eten :p

Voor een nederlandsbsteakhouse ist in elk geval wel een leuke :)
 
Gerard777 +1  absoluut!!  (voor wat betreft uitgave bij  Beefensteak"
 
Tja.... Wat hierboven gezegd wordt gaat zeker op.... Vanaf het moment dat je zelf meer gaat q-en en experimenteren kom je erachter dat een bbq restaurant niet snel aan je eigen recepten kan tippen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan