BasBQ
Beef en Steak

Ribfingers, de ideale snack uit de vriezer.

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
19.965
Ribfingers staan hier hoog op het favorieten lijstje. Daarom heb ik altijd een paar verpakkingen in de vriezer liggen. Ontdooien super snel in een bak met water, beetje kruiden en indirect de bbq op, na een tijdje insmeren met een glaze van appelsap en bbq saus, nog even wachten en aanvallen maar.
CC9A7147-A02B-4D75-8D37-9303C893C97B.jpeg
B55F9C19-26BF-459E-A608-138AD0468E07.jpeg
B0744C4B-61AA-4CB9-8E78-1C19229D0D58.jpeg

Bedankt voor het kijken.
 
Inderdaad lekker Frits.

Dit zijn geen Iberico ribfingers toch? Zien er in ieder geval redelijk mager uit. Tijdje geleden wel ribfingers (toen nog op gas Q) gehad, dat vet-opvangbakje twee keer moeten leegschudden :)
 
Ziet er erg lekker uit, ook maar eens proberen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Inmiddels heb ik deze na mijn eerste, hier op het forum gedocumenteerde, sessie nog een paar keer gemaakt. Echt super! Krijg er gewoon weer zin in Frits! Ziet er heerlijk uit!
 
Is de smaak anders dan spareribs?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nee en ja, Deze komen van een Iberico varken, die zijn altijd wat vetter. Ze blijven hierdoor heerlijk mals. Doordat de botjes eruit zijn heb je aan vier kanten bark. Maar uiteindelijk zijn het wel gewoon ribben.
 
Dan moeten we deze ook maar eens gaan maken, het wordt weer lekker weer.....
 
Staat op de lijst! Ik kon ze alleen bij de Hanos niet vinden laatst?

Groeten van Robert
 
prachtige fotos Frits
Nu moet ik ze wel eens gaan maken. Ze zien er heerlijk uit
 
Lekker maaltje Frits. Ik heb er ook nog liggen. Zijn ook altijd zo op. Moet ze idd ook maar op voorraad gaan leggen. En dan gelijk een paar kilo
 
Ik heb ze laatst zien liggen bij de groothandel, volgende keer toch maar meepakken.
Ziet er erg lekker uit!
 
Ziet er goed uit zeg, ik heb ze nog niet gevonden maar toch maar even naar opzoek bij een volgend Makro bezoek :love:
 
Nu ik ze zo weer zie moet ik er echt ook eens aan beginnen, zien er heerlijk uit Frits
 
Het ziet er zeer smakelijk uit...
 
Ziet er goed uit zeg, ik heb ze nog niet gevonden maar toch maar even naar opzoek bij een volgend Makro bezoek :love:

Bestellen bij BBQuality kan ook, daar heb ik ze laatst besteld..
 
Donderdag toch naar de hanos, ik ga het daar eens vragen. Ziet er heerlijk uit

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan