BasBQ
Beef en Steak

Ribeye

 

Daniel

Stoker
Berichten
298
Big Green Egg MiniMax
Ribeye met thijm rozemarijn en knoflook gerookt met pecan
Ijsbergsla met garnituur
Brood
Huisgemaakte pesto-boter.
85ddeb3c8c2896f4dec0fd065e92b413.jpg
3aefedb6d50220f14b7925ee571e889e.jpg
670571d0ac52ed3edffc79cde7a9fc6c.jpg
23d92634c26bd891833939b717841e14.jpg
 
Ziet er smakelijk uit, lusten we. ;)
 
Ha Daniel, mooie garing zo op het oog, ik ben dol op dit mooie kleine Mini Maxje, zijn daden zijn groot!

PS ik hoop niet dat ik betweterig uit de hoek kom, ik heb de beste intenties, maar als je het vlees haaks op de draad snijdt dan kauw je op kortere vezels en heb je een fijner mond gevoel. De biefstuk lijkt dan n?g malser!
 
Ribeye; heerlijk!
 
Daniel zei:
Big Green Egg MiniMax
Ribeye met thijm rozemarijn en knoflook gerookt met pecan

Hij ziet er overheerlijk uit.. 😋... maar toch een vraagje.. gerookt met pecan?? Bedoel je dan de pecan nootjes en gooi je die dan op de hete kooltjes? Proef je dan ook een pecan smaak?
 
Kookkabouter zei:
Daniel zei:
Big Green Egg MiniMax
Ribeye met thijm rozemarijn en knoflook gerookt met pecan

Hij ziet er overheerlijk uit.. ... maar toch een vraagje.. gerookt met pecan?? Bedoel je dan de pecan nootjes en gooi je die dan op de hete kooltjes? Proef je dan ook een pecan smaak?
Pecanrookhout snippers een handje op de glooiende houtskool maar vond het zonde van de smaak.
 
Sander72 zei:
Ha Daniel, mooie garing zo op het oog, ik ben dol op dit mooie kleine Mini Maxje, zijn daden zijn groot!

PS ik hoop niet dat ik betweterig uit de hoek kom, ik heb de beste intenties, maar als je het vlees haaks op de draad snijdt dan kauw je op kortere vezels en heb je een fijner mond gevoel. De biefstuk lijkt dan n?g malser!
Mag altijd maar Gelukkig is deze al Supermals
 
Hier mag je me snachts voor wakker maken
 
Lekker maaltje, #todo

Het pecanrookhout,... geen aanrader? Want? Wat was de verwachting en wat deed het met de smaak?
 
Mooi lapje vlees hoor, ziet er top uit.

Verstuurd vanaf mijn Mi MIX 2 met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan