Hallo,
Nou vandaag per post mijn nieuwe maverick x 50 thermometer gekregen.
Die moeten we natuurlijk meteen even testen. Dat komt ook mooi uit want ik was vandaag net mijn vriezer voorraad aan het aanvullen. Dus lets go..
Dit was de held van de dag..
Ribeye uit Brazilië
Dat ging mooi..2 flinke jongens achtergehouden om te testen.
De joe op 90.. lekker blokje hout er op 3n roken maar..
Door rum technische zaken zijn die foto's helaas niet gemaakt.
Nou dit was dan mijn nieuwe speeltje..fijn ding .. snel verbonden en veel beter bereik dan dan de vorige.
Toen de 50 graden bereikt was..mochten ze in de folie even rusten en ondertussen de gasser met de grill grates heet maken .
Nou tijd om er een mooi ruitje op te maken
En dit was het resultaat.
Nou mooi dagje..thermometer werkt als een tierelier..niks geen gedoe meer met wifi signaal en extra telefoons enz..top apparaat.
De ribeye vonden we ook lekker..sappiger dan de bijmer ribeye die we normaal hebben..maar her en der miste je toch een vetje..
Bedankt voor het lezen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Nou vandaag per post mijn nieuwe maverick x 50 thermometer gekregen.
Die moeten we natuurlijk meteen even testen. Dat komt ook mooi uit want ik was vandaag net mijn vriezer voorraad aan het aanvullen. Dus lets go..
Dit was de held van de dag..
Ribeye uit Brazilië

Dat ging mooi..2 flinke jongens achtergehouden om te testen.

De joe op 90.. lekker blokje hout er op 3n roken maar..
Door rum technische zaken zijn die foto's helaas niet gemaakt.
Nou dit was dan mijn nieuwe speeltje..fijn ding .. snel verbonden en veel beter bereik dan dan de vorige.

Toen de 50 graden bereikt was..mochten ze in de folie even rusten en ondertussen de gasser met de grill grates heet maken .
Nou tijd om er een mooi ruitje op te maken

En dit was het resultaat.

Nou mooi dagje..thermometer werkt als een tierelier..niks geen gedoe meer met wifi signaal en extra telefoons enz..top apparaat.
De ribeye vonden we ook lekker..sappiger dan de bijmer ribeye die we normaal hebben..maar her en der miste je toch een vetje..
Bedankt voor het lezen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk