BasBQ
Beef en Steak

Ribeye en entrecote-steakbox van BBQthuisbezorgd.nl

 

Sandeman

Kooltjesharker
Berichten
144
Ik kom deze toevallig tegen op vakantieveilingen.nl: hier klikken en dacht 'm hier te delen, tenzij het niet mag dan graag verwijderen

Geniet thuis van een malse steak van restaurant-kwaliteit. Zo hoef je de deur niet eens meer uit! Met deze steakbox krijg je maar liefst 3,6 kg mals rundvlees: 10 malse ribeyes en 10 entrecotes van 180 gram.

Wat wordt er geveild?
  • Ribeye-steakbox (1,8 kg):
    - 10 x 180 gram malse ribeye
  • Entrecote-steakbox (1,8 kg):
    - 10 x 180 gram entrecote
  • Mogelijk om het vlees in te vriezen
  • Het vlees is vacuüm verpakt per stuk
Plus- en minpunten
  • Het vlees wordt bevroren ingepakt en verzonden en kun je na ontvangst in de vriezer plaatsen
  • In het pakket zit een flyer met bereidingstips voor het vlees
  • De milieuvriendelijke EPS koelbox is herbruikbaar
  • Het vlees is vacuum verpakt per stuk
  • Wanneer je de bezorgdatum wil wijzigen, dan dien je dit minimaal 48 uur voor bezorging door te geven
  • Geen bezorging op de Waddeneilanden
sfeerbeeld_premium_steak_vakantieveilingen.jpg

Data
Geldig t/m 3 maanden na winnen van de veiling.

Bezorging op dinsdag t/m vrijdag.
 
Ik ben dus wat huiverig voor de kwaliteit bij dit soort constructies. Ben benieuwd of er iemand ervaring heeft!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik ben hier "ingetuind". Op de website van BBQthuiszorgd kost de ribeye box 80 euro, maar daar betreft het 300 gram per steak. Ik ga ervan uit dat dat mooie dikke steaks zijn.

Via VakantieVeilingen krijg je echter steaks van 180 gram, die amper 1cm dik zijn. Naast dat het alleen high en (very) fast te bereiden is (75 seconden aan beide kanten en de steak zat op 50 graden, na heel kort rusten op 52) is de verhouding vet/vlees ook niet goed mijn inziens. Zelf ben ik van randjes vet, maar niet van hele brokken vet opeten. Dat zit er behoorlijk veel aan. Heb het idee dat kwalitatief mindere reststukken voor de actie uitgesneden worden.

Ook zijn de verplichte bezorgkosten via VakantieVeilingen hoger. Je zit dus al gauw met de bezorgkosten + administratiekosten op 35 à 40 euro, als je de veiling "wint" voor ommenabij 15 euro.

Lang verhaal kort; ik raad deze boxen via VakantieVeilingen af. Over de kwaliteit van BBQthuiszorgd kan ik niets zeggen, misschien leveren ze zonder actie mooiere stukken.
 
Vervelend als zoiets tegenvalt. Heb je misschien ook wat foto’s gemaakt?
 
Ik heb ooit ook zon box gehad, prima lapjes.. maar voor de bbq kun je zeker beter wat dikkere steaks aanschaffen.
5AB698D7-CF5A-4F77-A7EC-CAD53FE4DEDA.jpeg
 
In principe staat het er bij vermeld dat de steaks 180gr zijn.
Dus daar zou je bij je zelf al kunnen bedenken dat ze niet al te dik zijn.

Ik had bij vakantieveiling een procureur gewonnen voor €15,00 , koopie dacht ik 5,95 dr bij voor de administratie , helemaal dikke prima .
Ik had alleen de verplichte inpak kosten van €15 even over het hoofd gezien😅.
Kwaliteit prima bezorging perfect, alleen ik haal hem wel gewoon bij de slager.

Maar bij het inleveren van voucher op de site kreeg 30% op een volgende aankoop, hier heb ik toen 10x ribeye a 300gr gedaan om toch eens te proberen.
3 kilo voor 50 euri is niet gek om te proberen echt ik
Mooie dikke steaks en vacuüm en bevroren bezord volgens planning.
 
Heb hier een keer biefstuk gekocht via sla je slag en was niet ontevreden. Stukken variëren in dikte maar is geen taaie troep. Vorige week ook entrecote box gekocht/gewonnen maar die heb ik nog niet laten bezorgen. Beide keren veiling voor 5 euro gewonnen en dan is het echt dikke prima (24.95 voor 1.8 kilo entrecote kan je weinig van vinden)

Verstuurd vanaf mijn SM-G781B met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan