BasBQ
Beef en Steak

Reverse flow smoker

Sinds de laatste update niet stil gezeten. :D

281ro79.jpg


2ef0uw4.jpg


14tr5e8.jpg


25unyja.jpg


289ies5.jpg


jjuqm0.jpg


2qwzc3k.jpg


En het einde komt langzaam in zicht.  ;)
 
Bam.....da's een mooie update Danny...Chapeau :)
 
Petje af inderdaad!
 
Wow Danny ik ben echt onder de indruk... wat zullen we er straks als eerste opleggen?  :D
 
Nou eerst maar eens lekker inbranden met een vracht speklappen  :p
Dan 1 run met een PP en een paar ribs, en als dat goed gaat mag ik een BBQ gaan geven voor mijn werk met ongeveer 30 man.
Daarna komt hij naar huis en dan doe ik graag de sessie zoals bij Leo nog eens over, hierbij ben je ook van harte welkom Sander.
 
Sounds like a plan Danny! Veel succes!
 
Danny77 zei:
Nou eerst maar eens lekker inbranden met een vracht speklappen  :p
Dan 1 run met een PP en een paar ribs, en als dat goed gaat mag ik een BBQ gaan geven voor mijn werk met ongeveer 30 man.
Daarna komt hij naar huis en dan doe ik graag de sessie zoals bij Leo nog eens over, hierbij ben je ook van harte welkom Sander.

Ik kan ook die dag he :D
 
hij wordt netjes Danny
 
Mooi werk
 
Dat wordt een mooie!
 
Van wegen de drukte op het werk van de week niet veel kunnen doen, maar vandaag nog wel even aan het klussen geweest.

Het was tijd voor de roosters totaal een kleine 1 m? aan roosters in het kook gedeelte. :D

33ndgu0.jpg


vh9rsx.jpg


2hyfdr5.jpg


bgqwcp.jpg


2wg63iq.jpg


2jd3x5.jpg
 
Die drukte in deze tijd herken ik, ik had in de zomer ook liever in de verwarmingstechniek gezeten  :p

Wanneer gaat de fik erin?
 
Ceriel zei:
Die drukte in deze tijd herken ik, ik had in de zomer ook liever in de verwarmingstechniek gezeten  :p

Wanneer gaat de fik erin?
En dan in de winter ons vak. :p
Nou het schiet al op ik ben nu nog met de luchtschuif bezig dan de wielen kookplaat op Firebox en de lassokken voor de meters, temp probes, en blower.
Binnen nu en twee weken wil ik wel klaar zijn.
 
[
Binnen nu en twee weken wil ik wel klaar zijn.
[/quote]

dat zeg je al weken  :p
Hij wordt wel heel erg mooi
 
Terug
Bovenaan Onderaan