Facebook pagina is bijgewerkt van het regahfest
Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BensBQ zei:ben gister middag geweest...vond het zeer teleurstellend...![]()
R?g?hFest was dit jaar minder ruim van opzet dan vorig jaar; toen was er ook een foodtruck festival 'Drank & Trucks' aan gekoppeld met daarnaast bijna heel de dag live muziek. En dat op zowel zaterdag als zondag.BensBQ zei:ben gister middag geweest...vond het zeer teleurstellend...![]()
DanBras zei:R?g?hFest was dit jaar minder ruim van opzet dan vorig jaar; toen was er ook een foodtruck festival 'Drank & Trucks' aan gekoppeld met daarnaast bijna heel de dag live muziek. En dat op zowel zaterdag als zondag.BensBQ zei:ben gister middag geweest...vond het zeer teleurstellend...![]()
Dit jaar was er geen foodtruck festival aan gekoppeld en heeft de organisator ook redelijk last-minute z'n locatie moeten aanpassen naar een minder interessant (parkeer)terrein. Voor het 'normale' publiek was er dus inderdaad veel minder te zien en te eten t.o.v. vorig jaar.
BensBQ zei:ben gister middag geweest...vond het zeer teleurstellend...![]()
Jazeker, ik komend weekend jureren bij deze nieuwe wedstrijd.BensBQ zei:komend weekend weer een nieuwe kans![]()
DanBras zei:Jazeker, ik komend weekend jureren bij deze nieuwe wedstrijd.BensBQ zei:komend weekend weer een nieuwe kans![]()
Het worden sowieso drukke weken met zo'n beetje ieder weekend een BBQ wedstrijd die allemaal relatief dichtbij zitten![]()
Ik ben te vinden in een van de zwarte partytentjesBensBQ zei:ok top, lijkt me leuk om je te ontmoeten en de rest natuurlijk! ik heb een polo van bensbq aan dus niet echt lastig te missen!![]()
Dat denk ik ook...Marieken zei:haha ik zie helemaal voor me dat we elkaar allemaal allang een keer gesproken hebben op die bbq festivals zonder te weten wie wie is![]()
Uhh....ik heb nog geen idee wat ik aan doe, maar dat komt wel goed.BensBQ zei:ok top, lijkt me leuk om je te ontmoeten en de rest natuurlijk! ik heb een polo van bensbq aan dus niet echt lastig te missen!![]()