BasBQ
Beef en Steak

Ray Stelt zich voor

Raymon

Vuurmaker
Berichten
54
Hallo luitjes hier al iemand die jaren meekijkt en de bedenker van het ikea bekvam tafeltje als bbq tafel :LOL:

Na de diverse gas bbq
en kolen bbq
Kwam de weber smoky mountain na 1 jaar verkocht
en een hornbach smoker van 25,- euro gehaald opruiming die staat er nog steeds tot de dag van nu.
Daarna een Kamado blokker gehaald op advies van dit forum en deze staat er ook nog en doet het super goed maar
alleen grote projecten op de hornbach smoker nu gaat deze plaats maken voor een grote kamado omdat de smoker
van ellende uit elkaar val en veel werk is schoon te houden.

Momenteel heb ik een budget van 500 euro en dat vindt ik genoeg voor een grote kamado ze zijn aardig waarde vast
en kan altijd nog een kamado joe ooit kopen nu wordt het waarschijnlijk de actie van de ah grill guru medium voor 399,-

Hier een kleine foto sessie.

IMAG0983.jpg

IMAG0985.jpg

IMAG1688.jpg
 
Welkom hier Ray op het mooie forum 🙂😋
 
Ja al heel lang maar nooit echt actief geweest druk leven he :giggle: En mij vorige account is verwijderd nadat ik niet actief was 2 jaar terug.
 
Hoi Raymon,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom terug
 
Dank u allen vandaag mijn balkon verder een grote schoonmaak gedaan alles klaar aan het maken voor als de grill guru komt.

De smoker ton van de hornbach gaat op marktplaats de vlonders schuren en in de teak olie zetten het mooiste balkon van de omgeving straks.

Tja je moet wat als er geen huizen te koop staan in de omgeving voor normale prijzen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan