BasBQ
Beef en Steak

Pulled porkje

Zzzjon

Gerijpt

Dit keer pulled pork van Noskos :) ditmaal ook meer ingespoten ( appel kersensap, soyasaus, honing En gelakt met goede bbq saus..dusdanig dik gesmeerd dat de kerntemperatuur zelfs 1 graden zakte waarnaar die weer steeg.
Was een erg goede run.
smorgens nog een dutje gedaan van 6 tot 7.
Pas tegen een uur of 2 moest ik pas met de schuifjes spelen toen kwam de Q in de zon en dat scheelde wel +- 20 graden met toen ik begon ( in het donker )
Daarna de Q effe doorgestookt naar 300 had ik nog niet gedaan. Ben in afwachting van 75kg vlees van'n schoonvader daar zit o.a. dan weer lekker wat goede biefstuk bij

Is je schoon vader dan 75 kg of het vlees wat je krijgt. 😉

Lekker hoor, heeft hij zelf geslacht ofzo?

Veluwse Bob

Vuurmaker

haha hij koopt altijd met zijn broer een hele koe en laten het weer door iemand in de familie slachten.

Zoveel lekkerder als alles wat ik in de supermarkt kan kopen ;) vorig jaar was het 5.5 euro de kilo. ben benieuwd hoeveel het dit jaar is door de prijs van veevoer.

Jordverm

Tondelzoeker

Ziet er heerlijk uit! Ik kan niet wachten om het zelf te proberen, die bark ziet er fantastisch uit! Bijna jammer om dat mooie stuk vlees uiteen te trekken 😋

Veluwse Bob

Vuurmaker

Ziet er heerlijk uit! Ik kan niet wachten om het zelf te proberen, die bark ziet er fantastisch uit! Bijna jammer om dat mooie stuk vlees uiteen te trekken 😋
Ja haast wel daarom maak ik er ook foto's van
Leuk om te delen en trek er zelf ook leer uit.
Scheelt overigens per stuk procureur de een is boterzacht bij 90 graden de ander pas tegen de 94. Lange sateprikker gebruiken voelt het als boter zit je goed ;)

@rno

BBQ Junkie

Als de kleine je dan toch wekt kan je gelijk aan de gang gaan. Dat heb je lekker gedaan

Bovenaan Onderaan