BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork

 
 

Imker

Kooltjesharker
Berichten
133
Na de picanha, had ik ook nog een stuk procureur welke gewoon plaatst moest maken voor wat nieuws.
Dit had ik al zolang willen maken, maar het gebeurde steeds niet... nu gewoon doen!

Beetje hier en daar ingelezen, en gezien ik nog genoeg thuis te doen had..(MTB goed schoonmaken, zonnedoek weer ophangen, tuinset schoonmaken, plantjes rommelen) was het een goed uitgekozen zaterdag en het weer was top!

Lekker rubje erop gedaan en BBQ aangestoken rond 8.00 (welke ik de avond ervoor al klaar had gemaakt).
20220507_081654.jpg


de temperatuur wou eerst niet goed lukken maar rond 9.00 zat hij lekker rond de 110 graden... voor mij blijkbaar genoeg en hop --> erop!
20220507_092919.jpg


lekker door met de geplande activiteiten en rond 14.30 heb ik hem eraf gehaald.
De temperatuur steeds in de gaten gehouden en die bleef goed constant.
20220507_142502.jpg


even in de folie en weer terug...
20220507_142916.jpg


De MTB is weer spik en span en het doek hangt weer, tuinset weer schoon, broodjes (gehaald) binnen van de lokale Turkse ondernemer.
Dus zat er maar 1 ding op 👇

20220507_164600.jpg
20220507_172322.jpg


...en dat was verder wachten!

Uiteindelijk rond 18.15 eraf gehaald en laten rusten tot 19.15/19.30
Daarna broodje erbij, geen coleslaw (waarschijnlijk volgende keer wel) maar dit was voor nu ook prima.
Een leuke run, uitdagend en blij hoe het verliep. En zeker voor herhaling vatbaar!

20220507_192900.jpg


20220507_193505.jpg



Bedankt voor het kijken/lezen/watertanden... ;)
 
Missie geslaagd, gefeliciteerd met je knor.
 
Heerlijk!

Gefeliciteerd met je 🐷
 
Gefeliciteerd met je Knorretje! Ziet er uit als een lekker maaltje. Was er nog wat over ?
 
Altijd lekkerrrrrrrrrrrr!
 
Lekker!
 
Gefeliciteerd met je Knorretje! Ziet er uit als een lekker maaltje. Was er nog wat over ?
nou...nog genoeg voor gisteren.
Weer opgewarmd met wat appelsap en wat extra saus erbij en het was zeer smulbaar.

Op naar de volgende keer.
 
Ziet er top uit! Mooi glas ook, dat was een van de laatste bierfeesten hier in de buurt denk ik. Hopelijk dit jaar weer


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
nou...nog genoeg voor gisteren.
Weer opgewarmd met wat appelsap en wat extra saus erbij en het was zeer smulbaar.

Op naar de volgende keer.
Ja de volgende dag nog een thrillers hapje is altijd lekker en misschien nog wel nog lekkerder dan de dag daarvoor. 😁
 
Ziet er top uit! Mooi glas ook, dat was een van de laatste bierfeesten hier in de buurt denk ik. Hopelijk dit jaar weer


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
haha... jazeker! ik hoop er dit jaar weer 1 te scoren, tenzij ik dan op vakantie ben :unsure:
 
Terug
Bovenaan Onderaan