BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork

 
 

Robin

Sprokkelaar
Berichten
40
Zo, na het voorstelrondje kan mijn eerste berichtje wel de wereld in. Samen met mijn goede vriend Rino weer heerlijk uitgeleefd. Pulled Pork van varkensschouder.

Zaterdagochtend bij de slager op het dorp verse varkensschouder gehaald (2,5 kg). Geinjecteerd, in de rub gezet, ingepakt en in de koelkast.
Gisterochtend om 9 uur begonnen met het aanmaken van de barbecue. ( Voor mijn oude Weber 47 cm heb ik voor dit soort bereidingen een opstelling geknutseld waarbij ik een indirecte zone heb, gescheiden door een keramische tegel. Dit werkt goed).
Bij 70 graden hebben we het vlees ingepakt, bij 88 graden afgelakt en bij 92 graden weer ingepakt om een uurtje te rusten (terwijl wij de overige voorbereidingen troffen om aan tafel te gaan).
Uiteindelijk heerlijk gegeten met wraps, zelfgemaakte salade van Chinese kool uit de tuin, zelfgemaakt quacemole en tzatziki.
Was gewoon top.

De laatste foto toont mijn bbq-opstelling voor low-and-slow, zodat de zuurstof door de briketten moet. Ik gebruik twee maten keramiektegel (hoog en laag). De lage als het rooster op de barbecue moet passen, de hoge bijvoorbeeld bij kip-op-blik.

IMG_20200718_145620106.jpg


IMG_20200718_152117902.jpg


IMG_20200719_142037058_HDR.jpg


IMG-20200719-WA0010.jpg


IMG_20200717_160929192_HDR.jpg
 
Mooi gemaakt, dat geldt ook voor je firewall. Gefeliciteerd met je Knorretje.
 
Goed bezig! Ziet er lekker uit, ook leuk te horen dat we hetzelfde gerecht synchroon gemaakt hebben haha (ook om 9 uur begonnen)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Gefeliciteerd🥳 met je Knor, dat zal gesmaakt hebben, aparte combinatie met Chinese koolsalade, guacamole en tzatziki in een wrap🤔
 
Lekker, gefeliciteerd met je sticker. 🥳
 
Mooie oplossing zo in de Q. Werkte prima zo te zien. Je PP zier er lekker uit. En de combi met de wrap klinkt wel lekker. Ook eens proberen.
Gefeliciteerd met je knorrie.
 
Lekker hoor. Das een mooie run geweest. Ziet er goed uit
Gefeliciteerd met je sticker
 
Terug
Bovenaan Onderaan