BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork

 
 

Iluniaq

Sprokkelaar
Berichten
27
Dit weekend nog maar eens een keer pulled pork maken wat altijd lekker is.
Dus vandaag het stuk procureur geinjecteerd en in de rub gezet waarna deze gevacumeerd en dus klaar voor een nachtje in de koeling.
Morgenvroeg de Q aan en dan gaan met die banaan.
Alleen ben ik nu nog aan het twijfelen of de Q (weber kettle 57cm) met de minion methode of de snake methode ga gebruiken.
Voorgaande keren de snake methode gebruikt en dat ging eigenlijk prima maar zou ook de minion methode wel eens willen proberen.
Kan iemand me vertellen hoeveel briketten ik ongeveer zou moeten gebruiken en hoeveel hete briketten je gebruikt om hem op te starten.

W7ZcYU.jpg


NW9o4x.jpg


wHhaMJ.jpg


U7bfXt.jpg
 
Succes alvast!
Geen idee qua kolen, heb zelf alleen snake gedaan, maar ik vermoed dat het ongeveer hetzelfde zal zijn als bij de snake. 
 
Ik heb het idee dat een snake wat beter gelijk te houden is qua temparatuur ik ga deze methode morgen ook weer gebruiken
 
Ben nu de sessie aan het doen en moet met de minion methode toch af en toe de lucht toe- en afvoer roosters bij stellen om de temperatuur onder controle te houden.
Voor mij volgende keer idd weer de snake methode deze blijft denk ik een kettle bbq wat stabieler in de temperatuur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan