BasBQ
Beef en Steak

pulled pork voorbereiden

 

Rebbelralph

Vuurmaker
Berichten
96
heeft er iemand tips. ik moet 2 boston buts zaterdag klaar maken om op zondag op een braderie te gaan uitdelen. Ik heb niet de tijd om ze daar al heel vroeg te maken en op zaterdag heb ik tijd genoeg. Mijn idee was om ze te garen tot ca 80/85 graden  en ze dan ingepakt in een koelbox leggen om te rusten en op zondag op een wsm die op 70 graden staat op te warmen. helaas is me gevraagd om ze daar te plaatsen te pullen zodat de gasten kunnen zien hoe dit gaat. Dus pullen en opwarmen is geen optie. Als iemand een beter idee heeft hoor ik het graag.
 
Op voorhand de PP helemaal klaar maken op het pullen na.
De schouder dan inpakken in plastic om deze vervolgens au bain marie op te warmen tot 50 of 60 graden.
De laatste 10 graden kan je dan ter plekke doen op de officiele manier zodat het echt lijkt.
 
ik heb er geen ervaring mee om je pp een dag later te pullen. In mijn beleving gaat het dat ook niet worden. Ik maak mijn pp wel altijd een dag van te voren en pull hem dan ook diezelfde dag en warm het dan de volgende dag in een shaving dish op
 
Idd gelijk pullen is wel aan te raden.
De PP opwarmen in afgesloten bak met alu foil gaat prima, als iets te droog is wat ik me niet voor kan stellen een klein scheutje cola erbij.
 
Leo zei:
ik heb er geen ervaring mee om je pp een dag later te pullen. In mijn beleving gaat het dat ook niet worden. Ik maak mijn pp wel altijd een dag van te voren en pull hem dan ook diezelfde dag en warm het dan de volgende dag in een shaving dish op

Goed voor je snor Leo, je bedoelt chafing dish! ;)

Maar anyways, dat is wel de manier... pullen met eindsaus erbij doorwarmen!
 
Sander72 zei:
Leo zei:
ik heb er geen ervaring mee om je pp een dag later te pullen. In mijn beleving gaat het dat ook niet worden. Ik maak mijn pp wel altijd een dag van te voren en pull hem dan ook diezelfde dag en warm het dan de volgende dag in een shaving dish op

Goed voor je snor Leo, je bedoelt chafing dish! ;)

Maar anyways, dat is wel de manier... pullen met eindsaus erbij doorwarmen!

haha ja die bedoel ik Sander  :) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan