BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork voor het eerst

 

Fumingolive

Sprokkelaar
Berichten
37
Vandaag gewaagd aan de pulled pork naar het wedstrijd recept van Noskos uit het recepten gedeelte.
Eindelijk tijd hiervoor vanwege quarantaine…
Dit gedaan op mijn 47 cm weber, het is gelukt om 9 uur lang de temperatuuur tussen de 110 en de 130 graden Celsius te houden! Aan het begin wat appelhout toegevoegd. Eigenlijk jammer dat het weer goed ging, want nog steeds geen noodzaak om een kamado te bestellen volgens mevrouw😜

Het smaakte heerlijk volgens mijn wederhelft, maar helaas is de smaak bij mij grotendeels weg momenteel…. dus we hebben nog 4 tweepersoonsporties in de diepvries liggen nu!! Wachtend op betere tijden!

Hieronder de foto’s!

0A7804A4-525D-4AD1-B4EF-CBE36B318A8F.jpeg


5AB3F39A-A89B-4BAB-929B-D7E3A0C8E3C0.jpeg


9407437D-B061-4F35-8734-A950B2639837.jpeg


A8C202EE-BDE5-4506-ABDC-85CEFDA8958A.jpeg


7B8CA6A6-C9C5-4AF7-92D8-444C4B5754FD.jpeg
 
Lekker hoor!

Mooie run pulled pork zo.
 
Knappe prestatie hoor op een 47 cm

voordeel kamado: je kan meer voorraad maken.
Stabieler regeling: meer tijd om je vrouw te helpen tijdens de BBQ....

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
‘Nog steeds geen noodzaak om een kamado te kopen zegt mevrouw’……

Taaie rakkers hè die Webertjes
 
Knap werk op een W47. Heb je geregeld wat briketten bijgevuld?
Proficiat met je Knorrie Award.
 
Nice. Complimenten met deze mooie run
Gefeliciteerd met je sticker
 
Ziet er goed uit, gefeliciteerd met je Knorretje!
 
Verstandige mevr. ,een kamado is geen noodzaak om iets heel lekkers te grillen (maakt het alleen wat gemakkelijker, soms) ;)
 
Eigenlijk jammer dat het weer goed ging, want nog steeds geen noodzaak om een kamado te bestellen volgens mevrouw😜

Je gaat ten onder aan je eigen kwaliteit van koken :unsure: . Ik stel voor dat je de volgende gerechten maar laat verpieteren.
 
Knap gedaan, Gefeliciteerd met je knorretje!
Ik heb mijn 47 cm ook nog hoor. Gebruik hem nog een paar keer per jaar met visite of voor bijgerechten. Maar voor het rooster oppervlak 1 stapje omhoog gegaan nu 57 cm. Die kamado's zijn mij veels te duur. De weber staat bij mij uit de wind onder de overkapping en met de juiste kokosbriketten blijft hij uren stabiel hoor.
 
Mijn ouwe trouwe 47er (±20jr in dienst) slijt z'n oude dag op een paar krukken op een rustige camping en doet het nog steeds, heel veel plezier van gehad.;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan