BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork van een eigenwijs biggetje

Ridevi71 zei:
Gewoon door een aardappel prikken (helemaal erdoor, puntje moet erbuiten steken) en op het rooster leggen.
Succes.

Aha oke. Top. Nog meer varianten op de aardappel? Die hebben we namelijk nooit in huis.
 
Rob Reinerink zei:
Ridevi71 zei:
Gewoon door een aardappel prikken (helemaal erdoor, puntje moet erbuiten steken) en op het rooster leggen.
Succes.

Aha oke. Top. Nog meer varianten op de aardappel? Die hebben we namelijk nooit in huis.
Prop aluminium folie ipv aardappel werkt ook.
 
Rob Reinerink zei:
Ridevi71 zei:
Gewoon door een aardappel prikken (helemaal erdoor, puntje moet erbuiten steken) en op het rooster leggen.
Succes.

Aha oke. Top. Nog meer varianten op de aardappel? Die hebben we namelijk nooit in huis.
Als je wel eens bij vuur en rook besteld, even een klipje mee bestellen. Geloof twee euro.
 
Ramsteen zei:
Rob Reinerink zei:
Ridevi71 zei:
Gewoon door een aardappel prikken (helemaal erdoor, puntje moet erbuiten steken) en op het rooster leggen.
Succes.

Aha oke. Top. Nog meer varianten op de aardappel? Die hebben we namelijk nooit in huis.
Als je wel eens bij vuur en rook besteld, even een klipje mee bestellen. Geloof twee euro.

Bedankt. Nu moet het goed komen. Daar ga ik binnenkort al een aantal rubs bestellen dus komt goed.
 
Ik zag dat je een "Amstel Radler BBQ" hebt. Deze ombouwen naar een UDS

Een kurk voor Fantast werkt ook
 
Rob Reinerink zei:
Aha oke. Top. Nog meer varianten op de aardappel? Die hebben we namelijk nooit in huis.

een siepel een stuk winterwortel maar ja hutspot en pp is geen combi.
een rooie biet ,stuk rookhout met geboord gaatje.
bedenk maar wat zolang t puntje t rooster maar niet raakt.
 
Woodpecker zei:
Ik zag dat je een "Amstel Radler BBQ" hebt. Deze ombouwen naar een UDS

Een kurk voor Fantast werkt ook

Ik ga hem inderdaad ombouwen naar een UDS binnenkort! Dan ga ik hem vast vaker gebruiken, nu wordt hij vaak gebruikt als werktafel naast de Weber


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan