M
maxout
Gast
Omdat ik toch alweer een week mijn nieuwe El Cheapo 21" had staan werd het natuurlijk wel eens tijd voor een flinke PP sessie... ;-)
Omdat mn vriezer is krachtiger is dan ik dacht duurde het ontdooien wat langer dan planning en werd de sessie even uitgesteld van vrijdag naar nu omdat anders de rub niet lekker was ingetrokken..
iets meer dan 2 kilo procureur
Grove mosterd maskertje er op
en af RUBBEN maar (basis rub)
De vuurkamer stook ik met een start van karweihoutskool (10 euro voor 10 kilo en het knettert als een dolle) en hou ik vervolgens op temp met hout (beuk en berk) en houtskool, roken doe ik met oude eikenhouten wijnvaten (spaanders)
In excel ff een kek tabelletje gemaakt incl grafiek met kern en Q temp
Om 9 uur ging de Procureur erop:
En aangezien we nog wel ff bezig zijn en dit uiteraard niet voor het diner vandaag is... gaan er einde middag nog ff wat kippen op. ik zit in in mn tuin!
Omdat mn vriezer is krachtiger is dan ik dacht duurde het ontdooien wat langer dan planning en werd de sessie even uitgesteld van vrijdag naar nu omdat anders de rub niet lekker was ingetrokken..
iets meer dan 2 kilo procureur

Grove mosterd maskertje er op

en af RUBBEN maar (basis rub)

De vuurkamer stook ik met een start van karweihoutskool (10 euro voor 10 kilo en het knettert als een dolle) en hou ik vervolgens op temp met hout (beuk en berk) en houtskool, roken doe ik met oude eikenhouten wijnvaten (spaanders)
In excel ff een kek tabelletje gemaakt incl grafiek met kern en Q temp
Om 9 uur ging de Procureur erop:

tijdstip temp kern temp smoker 9:00 9 103 10:00 20 106 11:00 40 107 |
En aangezien we nog wel ff bezig zijn en dit uiteraard niet voor het diner vandaag is... gaan er einde middag nog ff wat kippen op. ik zit in in mn tuin!