BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork on the menu!

 
 
 

NasQ

Gemarineerd
Berichten
1.205
Goedemorgen!

Ik heb weer eens een keer het weekend vrij, dus dat betekend voor mij Q-en!

Gisteravond even snel naar onze oosterburen gereden om 2 stukken vlees op te halen von schulter. Dus ik ging ervan uit dat dat redelijk in de buurt kwam:) (blijft lastig die Duitse benamingen)

De UDS staat klaar, de starter is ook bijna gereed, zodat zo dadelijk de PP erop kan.

Zijn 2 losse stukken van beide +/- 1500 gram.

We gaan eens zien wat het gaat worden:)

De foto's tot zover..
4edyra6a.jpg

rurasudy.jpg

za8yry9e.jpg
 
mooie stukken vlees, ik heb er alle vertrouwen in dat dit helemaal goed gaat komen
 
Die zien er mager uit zeg, ik ben benieuwd! Veel succes in ieder geval, welke methode ga je gebruiken?
 
Succes met je sessie dat gaat vast goedkomen hopen dat het een beetje droog weer blijft.
 
Nou Mr_Nas, die "stukjes" vlees zien er heerlijk uit, dat gaat vast helemaal goed komen!
Ik ben benieuwd naar de "gereed" foto's, deze ga ik lekker volgen.
 
5ezuda5u.jpg


Done!

Heb hem door laten knallen op 150 graden, en vanaf +/- 60 graden ingepakt.

Was moeilijk te pullen, ondanks dat ze ruim de 89 gehaald hadden, maar dan zal wel komen door het stuk vlees.

Ik heb iig weer genoeg voor in de diepvries:)
 
Ziet er weer heerlijk getrokken uit!!! :)
 
Mooi werk Marcel, kun je weer even vooruit ;).

Temperatuur is niet alles, probeer ook eens met een satehprikker of je er dan makkelijk doorheen prikt.
 
ziet er goed uit Marcel! Was ook een erg mager stuk, dat scheelt ook. En +1 wat Frits zegt! temperatuur is slechts een richtlijn.
 
Mr_Nas zei:
Was moeilijk te pullen, ondanks dat ze ruim de 89 gehaald hadden, maar dan zal wel komen door het stuk vlees.

Ja, daar was ik dus al een beetje bang voor, toen ik zag dat het zo mager was. Maar met lekker een plonsje sauce erop komt dat toch wel goed?
 
Ja.. Het was voor mij ook een gok, omdat ik normaal altijd schweinenacken/kamm meeneem uit Duitsland, en dit een schouderstuk was.

Maar ach.. Ik ben weer lekker aan het Q'en geweest en dat vind ik toch zo ontzettend leuk om te doen! Lekker genieten, zo'n dagje :)

De broodjes zijn nu in ieder geval klaar, wat coleslaw erbij en zo meteen verorberen! (Jaja.. Zal wel even een foto maken voor jullie:p)


 
At u smakelijk, mr & mrs Nas! Ziet er pico uit.
 
Ziet er desondanks goed uit!

Dominique zei:
Mr_Nas zei:
Was moeilijk te pullen, ondanks dat ze ruim de 89 gehaald hadden, maar dan zal wel komen door het stuk vlees.

Ja, daar was ik dus al een beetje bang voor, toen ik zag dat het zo mager was. Maar met lekker een plonsje sauce erop komt dat toch wel goed?
Sauce, neeeeee saus moest jij van je kinderen zeggen  :D
 
heerlijk  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan