BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork met de buurman

Ziet er allemaal erg vervelend uit ;) :D
 
A3aan84 zei:
Ziet er lekker uit! Ben alleen benieuwd naar het uiteindelijke prijs verschil tussen slager en sligro/macro.
Prijs slager voor procureur:
15 euro nog iets per kilo (Livar varken)
Prijs Makro voor procureur:
Dacht dat buurman zei dat 2,3 kilo 11 euro was bij Makro

Ondanks dat we tijdens onze vergelijk sessie wel degelijk verschil proefde, gaan we toch verder eerst met Makro. Spelen met injectie, rubjes, glace, etc om te zien hoe lekker we hem krijgen. Was namelijk ook zeker niet verkeerd van de Makro, maar verschil proef je wel. Zodra we wat meer hebben ge?xperimenteerd nog keer stuk halen bij slager en zelfde behandeling geven en kijken of grote prijsverschil waard is.
 
Ben ook benieuwd naar het verschil tussen de buurman en ook verschil q vlees .pork ziet er goed uit .
 
Dan weet ik genoeg. Rij ik gelijk naar de Macro. Bedankt!
 
Dat is wel een heel groot prijsverschil.15 euro bij de slager of 4,78 euro bij de makro.
Ik was vanmiddag toevallig bij de slager en vroeg wat daar een kilo procureur koste
En hij zei 6,95 de kilo en dat is dan niet bevroren wat weer smakelijker is.
 
Hendrik Willem zei:
Dat is wel een heel groot prijsverschil.15 euro bij de slager of 4,78 euro bij de makro.
Ik was vanmiddag toevallig bij de slager en vroeg wat daar een kilo procureur koste
En hij zei 6,95 de kilo en dat is dan niet bevroren wat weer smakelijker is.
6,95 ook prima te doen. Onze slager doet qua varkenvlees alleen aan livar. Ook voor zijn procureur. Kortom voor PP maar even andere slager kiezen. Maar mijn vaste slager heeft zo veel vreselijk lekker vlees, dat ik hier graag kom. En ze verkopen met zoveel passie, geduld en uitleg dat ik er vaak met meer wegkom dan ik had gepland :)

Alleen voor PP toch maar eerst makro maar even checken en ook beef en steak binnenkort eens. Valt nog zoveel te ontdekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan