BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork - hij smaakt iedere keer nog beter!

  • Onderwerp starter GreenEggStore
  • Startdatum
paulus1972 zei:
Nee ik bedoel op de wedstrijd smokers!
Wat zijn dat 'wedstrijd smokers'? Op het wedstrijdveld kom je van alles tegen; kettle Q's, bullet smokers, keramische bbq's, vault smokers, offset smokers, UDS'en, ....
Dus ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt met 'wedstrijd smokers' want dat zijn all-of-the-above  :D
 
Ik zie toch verdacht veel WSM hoor.....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
paulus1972 zei:
Dank Dennis daar heb ik weinig aan toe te voegen. Eh zie jij en jouw team al met 3 van die dingen sjouwen? Maar punt voor jou. Kan je in die dingen dan ook brood bakken?

We hebben een tijd een primo gebruikt. Maar in onze vault kunnen we alles maken. Dus hebben nog maar ??n smoker bij ons tijdens de wedstrijd. En nee, daar kun je geen brood op bakken, het is een smoker.
Maar we hadden het in dit draadje over pulled pork...
iQ heeft een vault, Miss Piggy's een ProQ, Bunch of Swines UDSsen, de SSS een vault, de Vliegende Hollander een pellet smoker., Longhorns een vault. Waarom zitten al die top teams niet met een Ei als dat een beter resultaat zou geven?
Omdat het aan de kok ligt en niet aan de BBQ ;)
 
Klopt de kok is altijd de doorslag gevende factor. Het lukt zelfs om een aanvaardbare Pulled pork met een WGA te maken! Maar eh gewicht en breukrisico zullen vast ook een rol spelen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Zoveel mensen zoveel wensen. Wilde heus geen discussie ontketenen over de beste 'wedstrijdsmoker'' of wat dan ook. Want daar wordt toch niemand het over eens.

I'm on the Green Side in ieder geval en dit was mijn Pulled Pork recept. (ow ja daar ging het ook alweer over  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan