BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork en sushi

 

Woody80

Vuurmaker
Berichten
58
hallo!

Iemand ervaring met pulled pork in sushi?

Sushi gaat bij mij met de ogen dicht, pulled pork morgen de 1e keer.
Combinatie leek mij wel lekker, sushi (inside out rolll), pulled pork en gemengd met een augurkje en wat rouwkost.

Iemand suggesties?

Gr.

Jeroen
 
Grappig bedacht, ben benieuwd naar de brouwsels :)
 
Sushi +1
Pulled pork +1
Result :+2

Gewoon doen. En vooral je ervaringen delen in woord en beeld  :D
 
Ah, das waar ook! recepten natuurlijk! Dank voor de oplettendheid en verplaaten.

Oud&Nieuw weten ik meer. vandaag voor het eerst Pulled Pork, en verpakt in handige doseringen voor bijvoorbeeld sushi :).

In een ander topic gepost ;-)

Zal wat foto's posten, maar pas na de 2e... denk dat ik ze anders op de kop plaats..




 
Ik had van de week een nigiri met  gegrild angus beef. Weet niet welk deel, maar was net iets dikker dan carpaccio en waarschijnlijk met een brandertje gegrild. Dit was een prima combi. Ze hadden ook gewoon een maki rol met reepjes Angus. Dus waarom dit niet proberen met PP?
 
Je brengt me op idee?n. Je zou zelfs de rijst weg kunnen laten. Simpelweg pulled pork in een blaadje nuri rollen. To wasabi or not to wasabi?
 
Ben vooral benieuwd hoe je getrokken varken is gelukt. Stickertje?
 
Nou, het is gelukt! Van de 5 personen vonden 4 hem lekker! Bij de laatste foto zijn het de linker sushi stukjes. Gevuld net Pulled Pork, augurk en BBQ saus.
Wel een uitgesproken smaak, mede door de BBQ saus. Een leuk experiment welke ik nog een keer ga maken!

Voor de liefhebber, de rechter zijn met krokante kip schnitzel en een rijtje met eigen koud gerookte zalm waarbij nog wat garnering als komkommer lente ui etc. doorheen is gewikkeld.

7924c06c3d037fcbd457814bd27bb2f4.jpg


04342ded56d55ac0cb4a003458ab6476.jpg


de8489f477c3d699d1d1cef8bc607185.jpg


4ed030d9d54eec2652da4280309adc81.jpg


4c70ae1ebb9058beb46f3b633a01b395.jpg


Gr.

Jeroen

 
MarcovdK zei:
Ben vooral benieuwd hoe je getrokken varken is gelukt. Stickertje?

Si! Maar die PP gaat nog een keertje... wat problemen met het vocht behouden gehad.
Weet even niet hoe ik via Tapatalk een link hier neer kan zetten, maar die staat in een ander draadje uitgeschreven. Was koud en met minder vocht overigens wel makkelijk voor de sushi.
 
Woody80 zei:
MarcovdK zei:
Ben vooral benieuwd hoe je getrokken varken is gelukt. Stickertje?

Si! Maar die PP gaat nog een keertje... wat problemen met het vocht behouden gehad.
Weet even niet hoe ik via Tapatalk een link hier neer kan zetten, maar die staat in een ander draadje uitgeschreven. Was koud en met minder vocht overigens wel makkelijk voor de sushi.
deze?  ;)

Sushi ziet er goed uit!
 
Ceriel zei:
Woody80 zei:
MarcovdK zei:
Ben vooral benieuwd hoe je getrokken varken is gelukt. Stickertje?

Si! Maar die PP gaat nog een keertje... wat problemen met het vocht behouden gehad.
Weet even niet hoe ik via Tapatalk een link hier neer kan zetten, maar die staat in een ander draadje uitgeschreven. Was koud en met minder vocht overigens wel makkelijk voor de sushi.
deze?  ;)

Sushi ziet er goed uit!

Die ja! Thnx!
 
Lekker! En erg origineel. Mooi gedaan

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
Ziet er heerlijk uit


Gr. Mike
 
Die wil ik best wel proeven :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan