BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork day dinsdag

B

beachdude

Gast
Heb een heerlijk stuk vlees gemarineerd voor een pulled pork session morgen. Zal jullie op de hoogte houden van het process
 
Veel plezier alvast!
 
Veel succes morgen, wij willen graag genieten van je foto's :D
 
Ik ga je ook in de garen houden. Veel plezier morgen

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

 
Het is vroeg BBQ staat aan, nog een half uurtje Dan gaat het vlees erop.
 
Eerste foto met het vlees op de Q? ? Ik ben vast niet de enige die met honger zit te wachten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

 
Bart1978 zei:
Eerste foto met het vlees op de Q? ? Ik ben vast niet de enige die met honger zit te wachten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Sinds je eerdere ervaring weet je dat het best nog wel even kan duren eer je je honger kan stillen. :D
Uurtje of 11 a 12. :D
 
Hans zei:
Bart1978 zei:
Eerste foto met het vlees op de Q? ? Ik ben vast niet de enige die met honger zit te wachten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Sinds je eerdere ervaring weet je dat het best nog wel even kan duren eer je je honger kan stillen. :D
Uurtje of 11 a 12. :D
Hahahaha ja dat is waar maar de opbouw naar dat moment is al zo lekker. Misschien  wel lekkerder en leuker dan het eten zelf. Zien hoe het vlees langzaam verandert naar dat heerlijke malse stuk pulled pork... Gelukkig is het bijna lunchtijd!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

 
Probeer foto's te plaatsen maar het lukt niet, iemand die kan helpen.
 
omdat ik niet weet hoe ik de foto's moet uploaden, even een tussenstand: vanochtend om 7 uur het vlees op de Q. heb het net even een coating van BBQ saus gegeven en hoop hem er over een klein half uurtje af te halen en te pullen. wederom gelukt in omgeveer 10 uur.
 
Bedankt ga het morgen even proberen Ben een hoop foto's verschuldigd, Kan al wel melded dat hij heerlijk is.
 
beachdude zei:
Bedankt ga het morgen even proberen Ben een hoop foto's verschuldigd, Kan al wel melded dat hij heerlijk is.

Kijk, en daar gaat het uiteindelijk toch om. ;) :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan