BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork dagje

Ziet er goed uit Hans mooie run.


Verstuurd vanaf mijn LG-K420 met Tapatalk

 
RvdK zei:
Ziet er goed uit Hans mooie run.


Verstuurd vanaf mijn LG-K420 met Tapatalk

Dankje, de vriezer is ook weer blij, begon aardig leeg te raken. :D
 
Dit ziet er allemaal weer lekker uit heb zelf nog liggen  :) maar weer mooi gedaan jongens
 
Mooie run mannen. Als ik PP maak probeer ik de Q ook altijd zo vol mogelijk te leggen. 3st procureur passen er makkelijk op. Maar volgende keer ga ik PP en PB combineren. PB is toch stiekem ook wel favoriet hier in huis
 
Bram zei:
Mooie run mannen. Als ik PP maak probeer ik de Q ook altijd zo vol mogelijk te leggen. 3st procureur passen er makkelijk op. Maar volgende keer ga ik PP en PB combineren. PB is toch stiekem ook wel favoriet hier in huis


Hoe zwaar zijn die stukken dan Bram :-/
Zoals je in dit topic kunt zien ligt m'n Webertje bij een stuk van 3kg al aardig vol.

 
Hoi Hans.

Tussen de 2,5 en 3 kg.

ca28ee016741c71bb46a836917f827cb.jpg


Hier liggen er 3 op. Ik wil er altijd wat ruimte tussen hebben. Zodat de rook er lekker tussendoor kan. Mijn convEGGtor is nog van een wat ouder type. Die heeft wat grotere openingen aan de zijkant. Hopelijk kan ik binnenkort aan de halfstones komen. Voor de EGGspander. Dan is het indirect oppervlak groter. En kunnen er makkelijk 4 op. Zonder bang te zijn dat er teveel directe hitte op de randjes komt.
 
Dank voor je reactie Bram.
Dat zijn hele mooie brokken varkensvlees en het past precies.
Netjes op deze manier, ik heb het idee dat een grotere hoeveelheid vlees altijd beter gaat dan een klein stukje zeker bij P.P.
En je kunt voorlopig weer een paar weken vooruit. ;)
 
Dat zijn allemaal hele mooie PP geworden...........hier is afgelopen weekend geen pulled pork gemaakt :-S.......................maar gelukkig wel weer een super lekkere brisket :D
 
Jet zei:
Dat zijn allemaal hele mooie PP geworden...........hier is afgelopen weekend geen pulled pork gemaakt :-S.......................maar gelukkig wel weer een super lekkere brisket :D


Brisket, lekker hoor. :)
Zeker als ie goed gelukt is. ;)
 
Heerlijk, krijg er gewoon weer honger van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan