Morgen komt de familie bij ons BBQ'en ten ere van ons trouwen, hiervoor ben ik maar eens aan de slag gegaan met de PP voor te bereiden en zelf braadworsten te maken.
De PP volgens recept van Jord en de worsten volgens recepten van Boel0037 en DanBras.
De zalmzijde heb ik alvast gehaald bij de Sligro en deze kruid ik morgen met peper-zout-mosterd-basterdsuiker.
Voorbereidingen worst:
Eerst maar eens het vlees door de Porkert gehaald.
Toen de darmen uitgespoeld en ontzout.
Vervolgens de kruiden voor beide versies afgewogen.
Toen alles mengen en er vervolgens worst van draaien (met dank aan m'n assistent
)
En vervolgens het eind resultaat
Tsja en dan de hele bende opruimen om de PP voor te bereiden, van de 3,2kg procureur het overtollig vet eraf halen en in de mosterd zetten om vervolgens de rub erop te smeren.
Tot zover, morgen volgen de verdere foto's!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De PP volgens recept van Jord en de worsten volgens recepten van Boel0037 en DanBras.
De zalmzijde heb ik alvast gehaald bij de Sligro en deze kruid ik morgen met peper-zout-mosterd-basterdsuiker.
Voorbereidingen worst:
Eerst maar eens het vlees door de Porkert gehaald.

Toen de darmen uitgespoeld en ontzout.

Vervolgens de kruiden voor beide versies afgewogen.

Toen alles mengen en er vervolgens worst van draaien (met dank aan m'n assistent

En vervolgens het eind resultaat

Tsja en dan de hele bende opruimen om de PP voor te bereiden, van de 3,2kg procureur het overtollig vet eraf halen en in de mosterd zetten om vervolgens de rub erop te smeren.

Tot zover, morgen volgen de verdere foto's!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk