BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork, beetje anders, beetje makkelijker, beetje luier

 

Spekkie

Pitmaster
Berichten
593
Althans, voor mij. Ik loop altijd zo te hannessen met dat alu folie. Maar dat komt later..

Vrijdagavond ingesmeerd met mosterd en wat restjes rub die ik nog had staan. Zaterdag om 9u de pp erop met een blokje kersen
IMG-20220903-WA0002.jpeg


Na 5 uurtjes zou ik hem normaal gaan inpakken. Maar ik heb alles behalve vuurvaste handen en ik vind het altijd een heel gedoe om dat ding ingepakt te krijgen. En dan bij het uitpakken ook weer opletten dat de folie niet scheurt en alles onder de rotzooi zit. Dus ik dacht, ik mik hem in een grote braadpan. Zelfde effect als inpakken dacht ik.


20220903_143954.jpg
Rond 15u een keer de priktest gedaan, langs de randen al heel mooi zacht. Om 16u weer gekeken en toen was ie perfect!

20220903_165003.jpg


Had verder weinig tijd om het mooi en uitgebreid vast te leggen, gemaakt ter gelegenheid van de verjaardag van onze oudste zoon, dus was een drukke dag Iedereen is voor een 2de of zelfs 3de broodje gegaan, dus wat mij betreft test geslaagd. Ik ga in de toekomst geen alu folie meer gebruiken in ieder geval. Ik vouw der wel hoedjes van😝
 
Het resultaat is er zo te zien niet minder om
 
Als iedereen voor een 2e of 3e keer gaat is het een mooi compliment
 
Terug
Bovenaan Onderaan