Vandaag maar eens een hele procureur gemaakt, vorige 1e keer had ik een half stukje en die was wat droog.
Gister al mooi voorbereid en in de kruiden gezet, vanmorgen was ik er al vroeg uit. Ik heb nog even de procureur geïnjecteerd en de plantenspuit gevuld met het restand… je raad het al, meteen verstopt
dus daarna alles door de koffiefilter gehaald en even geïmproviseerd met een lege fles, maar fijn… uiteindelijk rond 9 uur de bbq aangestoken waarna ik hem lekker heb laten roken.
Door de dag heen ben ik samen met mn schoonpa druk bezig geweest in de tuin, alles leeghalen voor de nieuwe schuur met overkappig
, en dat terwijl je de geur van de bbq lekker ruikt.
Door het harde werken ben ik wel vergeten wat foto’s te maken van het vlees op de bbq zelf. Toen hij een kerntemp van 70 graden had heb ik hem eraf gehaald om in te pakken. Toen ik naar binnen liep voor een snijplank om hem op te leggen zag ik mijn plantenspuit nog op het aanrecht staan, wachtend tot ik hem is ging gebruiken… compleet vergeten dus door de drukte in de tuin. Al die moeite met mn koffiefilter en fles dus voor niks

Na het inpakken nog even laten uitdampen en daarna lekker pullen, machtig wat een succes en lekker zeg! Verse patat bij gehaald en heerlijk gegeten.
Iedereen een fijn weekend
Gister al mooi voorbereid en in de kruiden gezet, vanmorgen was ik er al vroeg uit. Ik heb nog even de procureur geïnjecteerd en de plantenspuit gevuld met het restand… je raad het al, meteen verstopt

Door de dag heen ben ik samen met mn schoonpa druk bezig geweest in de tuin, alles leeghalen voor de nieuwe schuur met overkappig

Na het inpakken nog even laten uitdampen en daarna lekker pullen, machtig wat een succes en lekker zeg! Verse patat bij gehaald en heerlijk gegeten.
Iedereen een fijn weekend