BasBQ
Beef en Steak

Project Moink balls.

 
 

MarcelB

Vuurmaker
Berichten
61
De kinderen zagen vorige week tijdens het browsen samen met papa op YouTube de Moink balls voorbij komen en wilden deze graag proberen. Vandaag samen aan de slag. Rundergehakt flink gekruid en stiekem parmezaanse kaas er door. Mijn zoon lust geen kaas volgens hem... maar wat niet weet;-)  ballen gedraaid en de bacon er om heen. Kamado had ik tussendoor aan gestoken. Toen deze lekker op temperatuur was konden de ballen op het rooster. Na een half uurtje ff gecontroleerd en snel de klep weer dicht gedaan. Na nog een half uurtje de  aardappeltjes gebakken en mijn dochter de kwast gegeven om de ballen in de bbq saus te zetten. Aardappeltjes klaar ballen op tafel en aanvallen.. en ze waren heerlijk! Voor herhaling vatbaar.
6b76e1f357a78e11fc9d5b440ec78ab3.jpg
3f212c1184c6bee025d7e9272bdebaad.jpg
2e2a5b8a7fc423143d47bc70b97e9495.jpg
97af9459e83eda42820e6bf8b20c150c.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ziet er goed uit,  die lust ikwel
 
Zo zeg, jij hebt lekkere glimmende ballen!  :D
 
Smakelijke ballen ;)
 
Goeie ballen heb je
 
Die mogen mijn mondje wel in!
 
Foxtrot86 zei:
Welk recept heb je gebruikt?

Ziet er lekker uit!
Het wat er nog in huis was recept alleen de gehakt gehaald. De spek en kaas was al in huis voor de pannekoeken.( die waren dus geschrapt)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Lekker hoor.
Moinkballs altijd goed
 
Ik heb eerst de reacties gelezen. Ik dacht dat het eigenlijk ergens anders om ging. Maar ik moet het met iedereen eens zijn, je hebt lekkere ballen hoor!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Prima ballen! En het belangrijkste... eet je zoon nu w?l kaas?  B-)
Grz.
 
ik zou best wel even in je ballen willen happen
 
Terug
Bovenaan Onderaan