BasBQ
Beef en Steak

Procureur in zoet/zure saus

structor zei:
LKK heeft ook een spareribs bbq saus, dit heb ik de laatste keer meegenomen omdat ze in Assen de char sui nog niet ontdekt hebben (daar moet ik voor naar Groningen). Ik heb deze ook als combi met redroast klaar gemaakt. De ribbels zien er top uit!
Ik heb deze in de webshop van Oriental (http://www.orientalwebshop.nl) besteld, ik moet er normaal gesproken ook voor naar Arnhem..... Uitpakken van de bestelling was net een kerstpakket....  :D
 
structor zei:
LKK heeft ook een spareribs bbq saus, dit heb ik de laatste keer meegenomen omdat ze in Assen de char sui nog niet ontdekt hebben (daar moet ik voor naar Groningen).

Ik zeg niks, he le maal niks. Echt niet. Stil. ( *loopt naar de gang om daar even te huilen van het lachen*)
 
structor zei:
LKK heeft ook een spareribs bbq saus, dit heb ik de laatste keer meegenomen omdat ze in Assen de char sui nog niet ontdekt hebben (daar moet ik voor naar Groningen). Ik heb deze ook als combi met redroast klaar gemaakt. De ribbels zien er top uit!
Zag deze ook staan.. Dankzij de topic starter weet ik nu waar ik ze in Enschede kan halen, gaan we vaker gebruiken.
 
Dominique zei:
structor zei:
LKK heeft ook een spareribs bbq saus, dit heb ik de laatste keer meegenomen omdat ze in Assen de char sui nog niet ontdekt hebben (daar moet ik voor naar Groningen).

Ik zeg niks, he le maal niks. Echt niet. Stil. ( *loopt naar de gang om daar even te huilen van het lachen*)
Kijk, zo komen de vooroordelen in het land... :)
 
Deze gaat op mijn to-do lijstje...

Ben ook benieuwd naar de Cha Sieuw... die ik mensen hier zag voorstellen...

Linkje iemand?
 
Deze vandaag ook gemaakt...

Dat gaan we vaker doen..., heerlijk was het... :D
 
Ondanks het onstuimige weer, vandaag ook maar eens procureur in zout/zure saus gemaakt.
Afgelopen vrijdag bij de Makro een procureur gekocht en deze 2 daagjes in de marinade gezet. Witte rijst erbij en in de laatste minuutjes lekkere wokgroenten op de Jansberg wok gemaakt!  B-) Ik moet zeggen, het was zeer geslaagd en de combinatie van de procureur met de saus en wokgroenten met onder andere chinese kool, wortel, rucola sla en cashewnootjes past er perfect bij! Hij blijft in het lijstje staan van gerechten om nog eens te doen! De familie at de vingers er zowat bij op!  :-*

Char1_zps5f38ed1b.jpg


Char3_zps1991ac9a.jpg

 
Doorgeschoven op de to-do! Moet snel maar een keer gemaakt worden dacht ik zo!
 
Terug
Bovenaan Onderaan