BasBQ
Beef en Steak

Procureur en staartstuk

 
 

Hendrik

Kooltjesharker
Berichten
129
Sinds deze week lid van het bbqgenootschap, als beginnend bbq'er. Afgelopen weekend een staartstuk in de bbq gehad. Vanmorgen een procureur gehaald van 2,7 kg, die gaat van t weekend de bbq in. Spannend ( voor mij ) de eerste keer dat ik zo'n groot stuk vlees ga bbq'en

20210729_094210.jpg


20210729_094120.jpg
 
Morgen nog effe inlezen en van’t weekeind lekker aan de gang gaan 👍🏻
 
Kan ik binnenkort ook wat vragen aan je stellen via een pb ?
Je kan je vragen gewoon hier stellen hoor. Iedereen die een varkentje onder zijn naam heeft, heeft een keer pulled pork gemaakt dus er is hier zag ervaring.

Tenminste, je gaat pulled pork maken toch?
 
Ik ga mijn best doen en zal wat foto's plaatsen als de procureur klaar ( en gelukt ) is@
Als het niet gelukt is mag je het plaatsen.
Zou zonde zijn natuurlijk maar er kan door lezers van geleerd worden 😉
 
Je kan je vragen gewoon hier stellen hoor. Iedereen die een varkentje onder zijn naam heeft, heeft een keer pulled pork gemaakt dus er is hier zag ervaring.

Tenminste, je gaat pulled pork maken toch?
Oke, ja klopt. Ik ga pulled pork maken!
 
Kan ik binnenkort ook wat vragen aan je stellen via een pb ?
Ik krijg via social media gemiddeld 20-40 vragen per dag tegenwoordig. Als ik iedereen netjes wil beantwoorden ben ik daar uren aan kwijt, die tijd heb ik helaas niet.
Het voordeel van het forum is dat er altijd wel iemand is die een antwoord op je vraag weet. Dus als het niets persoonlijks is dan kun je je vraag het beste hier stellen dan heb je de meeste kans op een antwoord 😁
 
Ik krijg via social media gemiddeld 20-40 vragen per dag tegenwoordig. Als ik iedereen netjes wil beantwoorden ben ik daar uren aan kwijt, die tijd heb ik helaas niet.
Het voordeel van het forum is dat er altijd wel iemand is die een antwoord op je vraag weet. Dus als het niets persoonlijks is dan kun je je vraag het beste hier stellen dan heb je de meeste kans op een antwoord 😁
Ik begrijp het en heb al meerdere vragen via het forum gesteld, toch bedankt voor je reaktie!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan