BasBQ
Beef en Steak

Problemen met Inkbird ICS-007BW

 

Stephan90

Sprokkelaar
Berichten
46
Goedemiddag,

Ik gebruik al een tijdje de Inkbird controller i.c.m. de WSM47. Dit werkte altijd prima, echter heb ik de laatste 2 sessie's een probleem dat de 'fan' snelheid op 100% of 0% staat. Normaal gesproken moduleert deze afhankelijk van de ingestelde temperatuur en de gemeten temperatuur. Als hij nu 1 graad onder het doeltemperatuur zit draait hij op 100% en zodra hij de temperatuur haalt gaat hij naar 0%.

Heeft hier iemand ervaringen mee?

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B met Tapatalk
 
Hoe stel je uw temperatuur in?
In ondervind dat probleem soms ook.
Niet altijd.
Als ik de temperatuur eerst in het toestel instel en daarna nogmaals de temperatuur instellen op app.
Dan doet ie het wel bij mij.
 
Hoe stel je uw temperatuur in?
In ondervind dat probleem soms ook.
Niet altijd.
Als ik de temperatuur eerst in het toestel instel en daarna nogmaals de temperatuur instellen op app.
Dan doet ie het wel bij mij.
Ga ik de volgende keer proberen. Ik doe normaal alles via de App. Welke app gebruik jij ervoor?

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B met Tapatalk
 
Ik gebruik de smoker app en heb op mijn Kamado nergens last van. Fan snelheid past is perfect aan de temperatuur aan. Verloopt max. 1 a 2 graden tijdens een sessie.
 
Ik gebruik de smoker app en heb op mijn Kamado nergens last van. Fan snelheid past is perfect aan de temperatuur aan. Verloopt max. 1 a 2 graden tijdens een sessie.
Ik heb de laatste keren de Inkbird app zelf gebruikt, op mijn vorige telefoon had ik alleen de Smoker app, wellicht dat dit het probleem is..

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan