BasBQ
Beef en Steak

ProbeWrap (hoe berg ik mijn probes netjes op)

Die heeft goed naar de probehouders van de Weber iGrill 2 gekeken....
Beter goed gejat dan slecht bedacht  :D
 
Bedankt voor de snelle service Piet, ben er blij mee
2b2ca2d4c3136642fc44ff3054034a15.png
 
Ging het in elkaar zetten een beetje?
 
In heb de randjes op de hoekjes iets bijgewerkt, toen plat op tafel en in elkaar gedrukt, moet wel ff iets kracht zetten maar zitten wel lekker strak in elkaar!
 
Wow, thx. Ga hem morgen direct printen!
 
JaapAap zei:
Ook hier lekker aan het printen
55ca283ceca28bec4e3aa0ac64d14824.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Kan ik in de achtergrond een klaslokaal herkennen toevallig?
 
Clipjes binnen en met heel veel moeite in elkaar gezet (zal wel aan mijn twee linkerhanden liggen). Was bijna bang dat het zou afbreken zo hard dat ik moest duwen  :-O Maar is gelukt  :)

Ziet er strak uit hoor!

Helaas moest ik vervolgens constateren dat mijn probes (van ET-733) niet in de gaatjes passen  :( Even kijken of ik en wat ik daaraan nog kan doen.

 
Als ze te klein zijn uit boren op de juiste maat, en als ze te groot zijn even vullen met een 2 component lijm laten drogen en daarna op de juiste maat weer uit boren.
 
dromer1967 zei:
Het gat is te klein voor de probe. Dus dat wordt dan uitboren. Hopen dat me dat lukt zonder de boel te slopen  :|
Tip: zet de wrap in een bankschroef, uit de hand gaat niet goed... :blush:
 
avr zei:
Als ze te klein zijn uit boren op de juiste maat, en als ze te groot zijn even vullen met een 2 component lijm laten drogen en daarna op de juiste maat weer uit boren.

Ik kan bij mijn printer opdracht geven om het onderwerp op bijv 101% te printen.
Het percentage kun je zelf bepalen waardoor je hem net iets groter of kleiner kan printen.

Wel handig want als je de maat vd probes even meet weet je gelijk of je groter of kleiner moet printen
 
Mijn voorraadje zilverkleurig plastic is zo goed als op en omdat het slecht leverbaar is ga ik het ook niet meer bestellen. De zilveren probewraps zijn daarom nog maar heel beperkt leverbaar. OP = OP!

De rest is nog volop leverbaar ;)
 
Hoi Nosmo,

Ik heb je een PB gestuurd.


Gr
Sander
 
Past de TC hier ook in?
 
Terug
Bovenaan Onderaan