BasBQ
Beef en Steak

Primo

 

Richard v

Pitmaster
Berichten
631
Ik heb besloten als ik klaar ben met mijn buitenkeuken om er een primo 400 in te zetten. Welke accessoires zijn wel van belang om hem goed te kunnen gebruiken? Ik maak echt vanalles op de q


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Gietzijzeren divider voor je kolenmand, platesetters en een rekverhoger is ook wel handig.
En als je helemaal los wil gaan een spitring met spit natuurlijk.

Veel plezier!
 
Een hele goede keuze mag ik wel zeggen, daar ga je net als ik/wij heel lang met heel veel plezier en liefde op koken. Wat het @oude strandhuis zegt.
- De divider plate
- 1 set van 2 D-plates (= plate setter)
- 1 set van 2 druiprekjes (Om je D-plates op te leggen)
- Verhogingsrooster minimaal 1 is wel fijn
- Absoluut de primo aspook die is fijner dan van andere merken.
- En een zak met geld, heb je ook nodigšŸ¤£
Maar dan heb je wel een creme de la creme BBQ
- Bij de action haal je dan nog de ovale aluminium serveerschalen van 43 x 28 cm, maat L als lekschalen, 99 cent per 2 stuks
 
Laatst bewerkt:
Een hele goede keuze mag ik wel zeggen, daar ga je net als ik/wij heel lang met heel veel plezier en liefde op koken. Wat het @oude strandhuis zegt.
- De divider plate
- 1 set van 2 D-plates (= plate setter)
- 1 set van 2 druiprekjes (Om je D-plates op te leggen)
- Verhogingsrooster minimaal 1 is wel fijn
- Absoluut de primo aspook die is fijner dan van andere merken.
- En een zak met geld, heb je ook nodigšŸ¤£
Maar dan heb je wel een creme de la creme BBQ
- Bij de action haal je dan nog de ovale aluminium serveerschalen van 43 x 28 cm, maat L als lekschalen, 99 cent per 2 stuks
Bakken met geld er tegen aan gooien en gaan we bezuinigen op de lekschalen šŸ¤£
 
Goede keuze!

Ik ben zelf erg content met de aftermarket kolenmand en asbak (Kick ash basked en Kick ash can).
Kost best wat geld, maar je hebt er veel gemak van.
Let wel op dat je dan ook de bijbehorende devider plate moet/mag aanschaffen als je die wilt gebruiken.
Zelf heb ik die niet, ik doe gewoon de houtskool aan 1 kant, dat werkt voor mij ook prima.

Daarnaast gebruik ik vaak GrillGrates, die zijn ook te krijgen voor de primo.

Misschien een beetje off topic, volgens mij komt er binnenkort ook een Primo XXL 500 ;)
 
Iemand hier bekend met de verkoper primaprimo op mp ??

Ik zie heb regelmatig voorbij vliegen omdat ik opzoek was naar een tweede Primo. Waar ze voorheen vanuit Rotterdam werkten, zijn ze nu bezig van vanuit Berkel en Rodenrijs. Ze hebben geen website en kan geen fysieke winkel vinden. Het hoeft niets te betekenen maar enige voorzichtigheid is wel geboden. De prijzen zijn best scherp, persoonlijk zou ik alleen zaken doen na de zaken fysiek gezien te hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan