BasBQ
Beef en Steak

Primo XL tafel/keuken

Toeter

Kooltjesharker
Berichten
130
Hallo BBQ-vrienden,

Tijdje geleden een nieuwe Primo XL gekocht. Deze nog steeds niet gebruikt omdat ik deze pas wilde gebruiken op het moment dat mijn tafel/keuken af zou zijn (puur psychologisch iets). Van het weekend 3 dagen mee bezig geweest en moet zeggen ben ontzettend trots op het eindresultaat!!

Moeten nog wat kleine dingetjes gedaan worden, en dan is hij af!

Eerste schets:


Uiteindelijke tekening:



















De bladen zijn gewone tegels bij Megategel :) (idee van mijn vriendin). Midden tafel moet nog een keer geschilderd worden, magneetjes voor de deurtjes, tegel vastlijmen en kitten en tot slot deurknopjes.


Groetjes Dennis
 
chapeau =D>
 
Mooi zeg!!
 
Wauw! Ik moet mijn vriend ook maar eens lief aankijken denk ik...
 
netjes hoor
 
Nice!! Komt je primo wel op pootjes oid op je tafeltje? Ik weet dat bij BGE die direct op tegels staan ze nog weleens die stenen laten knappen. En hout eronder wil ook nog weleens schroeien.
 
Zeer mooi gedaan, inspiratie voor de mijne die ik nog niet maken. Hoe heb je de poten aan de dwarsliggers bevestigd? Met pen/gat verbindingen? Mooi blind bevestigd in ieder geval.
 
@noskos, ja heb er inderdaad van die pootjes bij gekregen :)

@trabuca, met hoekjes :)
 
Zo dan, dat is rare en well-done in one!
 
Ik vind er geen reet aan :blush: GEINTJE!

Echt een heel knap staaltje timmermanswerk. (staat op en maakt een diepe buiging).
 
En hij heeft zijn plekje gevonden hoor! Tegels nog vastlijmen/kitten en hij is af!
 
Terug
Bovenaan Onderaan