BasBQ
Beef en Steak

Primo Oval XL it is!

Br0

Tondelzoeker
Berichten
15
Hallo

De kogel is door kerk. Na lang twijfelen, zoeken, lezen en peinzen heb ik toch beslist om de primo oval XL te adopteren.

Waarom de primo en niet bge? Dat ovale vind ik dat tikkeltje mooier en groter.

Waarom XL? ik heb twee kids ( 3 en 1 j) en ik geniet er zo van om voor vrienden de Q in gang te steken. Soms sta ik achter de Q voor 20 man, dan is de XL geen overkill.

Het enige waar ik over twijfel is de bijhorende tafel. Gezien ze zo geprijsd zijn ben ik aan het rondkijken om een degelijke tafel op maat te laten maken. Iemand tips?

Nu komt het. Ik heb heel het net afgegaan om een deftige leverancier te vinden met de scherpste prijs. Op ebay krijg ik de beste prijs, invoerrechten inbegrepen.  Toestel wordt rechtreeks geleverd vanuit the states. Heeft er iemand ervaring mee? Of kent er iemand een adresje in NL of BE?  Mag ook in PM :)
 
Hoi BrO,
Leuke manier om jezelf voor te stellen ;)
Misschien kun je eens contact opnemen met onze forumsponsor proBBQshop, misschien dat hij wat voor je kan betekenen!

Trouwens....welkom bij het BBQ Genootschap
(of kom je alleen even buurten voor "de laagste prijs"??)
 
Ik zou zelf hier in nl kijken b.v bij onze forum sponser, dat is wel zo makkelijk met garantie
 
Welkom.

Neem in je overweging niet alleen de prijs mee maar ook service en afhandeling van garantie.
Daar is onze Gerard777 ProBBQshop goed in ;)
 
Als je nog een tafel wil laten maken dan heb ik nog wel een goedkoop adresje voor je.
 
Perfecte keuze, je kunt verschillende tafelmodellen bekijken op het primo grill forum.
Zelf heb ik daar ook een model uitgezocht en laten maken :)
Tja voor een goed adres probbqshop, mijn Primo leefde eerst zijn eigen leven en dat is perfect opgelost door Gerard en de importeur.
 
Importeren uit de States is niet zonder risico, zeker met zo'n zwaar en ingewikkeld product.

Heb even voor je gekeken en het scheelt je tweehonderd euro, dat is voor mij niet genoeg om zo iets te kopen zonder garantie.

Dus wees verstandig, koop bij een dealer.
 
Daar ga je heel veel plezier aan beleven, ik ben ontiegelijk blij met mijn Primo Oval XL, en zou hem met geen enkele Q willen ruilen.
 
Wederom een mede primo-gebruiker hier! Ik heb mijn Primo gekocht bij BBQstuff.nl. De primo werd overigens gratis bezorgd.
Sinds een paar dagen staat ook mijn Primo in een zelf-gemaakte tafel (alleen niet door mij gemaakt, maar door een Oom).

Als je een beetje handig bent met hout (of iemand kent) moet het niet heel erg moeilijk zijn om ook zelf een tafel te maken.
 
Heb dit weekend ook een primo oval xl gekocht hopelijk heb ik hem vrijdag  :-*
 
Terug
Bovenaan Onderaan