BasBQ
Beef en Steak

PP vandaag of toch maar niet......

 
 
 
 
 

Maccie

Gerijpt
Berichten
2.592
Ik was bij de Lidl in Duitsland en daar zag ik warempel een lekker stukkie varkensschouder liggen van 1,3 Kilo. Ik ging voor iets van kip maar deze kon ik niet laten liggen.... Dus PP zou het worden.



In de rub.



Injecteren met appelsap en rub


Inpakken voor de nacht


Vanochtend wederom een laagje rub erover


Op de Q ermee


Na 5 uur in het folie


Na 7 uur op 88 graden en lekker inpakken.


;( bij het van de BBQ halen van de schouder perongeluk het folie kapot gestoken. Alle prachtige sappen gingen verloren......

Klaar voor het pullen


Toch stiekum een stukkie proeven


Damn wat was deze lekker. Ook een lekkere rub. Opeens kwamen er meer "even" proeven.......... en WEG!!!!!!! Niks meer te pullen.

Soms zit het tegen......... Vaak is het gewoonweg lekker.


 
Hahaha das ook een methode!
 
:D :D :D wel mooie run hoor  :p
 
Lekker hoor. Heb vorige week een spuit besteld bij vuur en rook hoop dat hij snel komt want ben benieuwd of dat de PP nog lekkerder maakt.
 
haha mooi verhaal, en zeer herkenbaar
 
Lekker Tim! Mag ook altijd graag het vlees van de andere kant van de paal kopen, vaak ook het vlees "am St?ck", ipv die dunne nederlandse plakjes
 
Lekker zeg... maar een tikkie te mager om te pullen in draadjes, of niet?
 
Sander72 zei:
Lekker zeg... maar een tikkie te mager om te pullen in draadjes, of niet?

Zat inderdaad niet heel erg veel vet in. Maar was volgens mij wel te doen, maar het mocht niet zo zijn.
 
Ceriel zei:
"am St?ck", ipv die dunne nederlandse plakjes

een kenner dus  B-),,en nog betaalbaar ook..

en tip voor Maccie : ga is langs de lokale duitse  super of slager  ipv lidl,,daar vind je nog beter vlees en goedkoper dan de lidl.
de slager hier in schoningsdorf betrekt t vlees bij veeboeren in de omgeving..daarkan geen keurslager tegenop.
 
AV zei:
Ceriel zei:
"am St?ck", ipv die dunne nederlandse plakjes

een kenner dus  B-),,en nog betaalbaar ook..

en tip voor Maccie : ga is langs de lokale duitse  super of slager  ipv lidl,,daar vind je nog beter vlees en goedkoper dan de lidl.
de slager hier in schoningsdorf betrekt t vlees bij veeboeren in de omgeving..daarkan geen keurslager tegenop.

Bedankt voor de tip. Ben al aan het plannen voor de kerst. Mooie pork roast of prime rib staat er op de planning. Echter nog wel aan de prijs.

Ik zal in Gronau of Nordhorn eens gaan kijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan