Vandaag een gast over de vloer en had nog +- 2kg procureur liggen. Gisteravond de procureur wat getrimd, geïnjecteerd volgens het recept van NOSKOS en in de pork prank rub gezet. Vanochtend om 09:00 de Bastard aangestoken en om 09:45 was hij stabiel op 110 graden.
Ik was voornemens om hem bij 70 graden in te pakken en dan door te garen tot +- 94 graden maar de stall begon bij 65. Aangezien ik een gast kreeg heb ik hem na 5,5 uur roken op appel en kersenhout ingepakt met wat boter en appelsap.
Om 17:00 was het ene stuk klaar en de ander volgde binnen een half uurtje. Uurtje laten rusten en toen gepulled en wat bbq saus toegevoegd.
Heerlijk sappig resultaat met een mooie rookring en idem smaak!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik was voornemens om hem bij 70 graden in te pakken en dan door te garen tot +- 94 graden maar de stall begon bij 65. Aangezien ik een gast kreeg heb ik hem na 5,5 uur roken op appel en kersenhout ingepakt met wat boter en appelsap.
Om 17:00 was het ene stuk klaar en de ander volgde binnen een half uurtje. Uurtje laten rusten en toen gepulled en wat bbq saus toegevoegd.
Heerlijk sappig resultaat met een mooie rookring en idem smaak!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk