Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PP = Pulled PorkSamantha zei:Misschien gek dat ik het niet weet, maar wat is Pp?
Roostertemp was 117. Bij de porkbelly niet gemeten. Deze is 2 uur bij de pp op de Q geweest. Daarna op een andere Q verder bereid. Ik gooi de mand altijd helemaal vol. En dan 20 hete kolen daarop. Pp heeft 10 uur nodig gehad maar dat is nooit op voorhand te zeggenTheJoster zei:Super! Ik heb vele vragen..
Ik wil ook pp maken en ben nog lerende ivm temp regeling van de Fornetto..
Wat was je rooster temp onder in bij je pp en wat was die dan boven bij de pork belly?
Hoeveel kolen had je nodig (aangestoken en wat er koud naast lag en of je moest bijvullen) en gebruikte je de minion methode?
Hoelang had de pp nodig?
Sent from my BV7000 PRO using Tapatalk
Thanks! Dus 10 uur op een mand briquettes red ie dan wel?Richard v zei:Roostertemp was 117. Bij de porkbelly niet gemeten. Deze is 2 uur bij de pp op de Q geweest. Daarna op een andere Q verder bereid. Ik gooi de mand altijd helemaal vol. En dan 20 hete kolen daarop. Pp heeft 10 uur nodig gehad maar dat is nooit op voorhand te zeggenTheJoster zei:Super! Ik heb vele vragen..
Ik wil ook pp maken en ben nog lerende ivm temp regeling van de Fornetto..
Wat was je rooster temp onder in bij je pp en wat was die dan boven bij de pork belly?
Hoeveel kolen had je nodig (aangestoken en wat er koud naast lag en of je moest bijvullen) en gebruikte je de minion methode?
Hoelang had de pp nodig?
Sent from my BV7000 PRO using Tapatalk
Super dank je!Richard v zei:Heb een keer wat bijgegooid maar was niet nodig volgens mij. Waterpan wel bijgevuld. Lucht 1 keer bijgesteld door de regen. Temp blijft superstabiel