BasBQ
Beef en Steak

Pp en pork belly burnt ends (2 smaken)

Lekker!
 
Banana brood ohhh lekker man ! Recept ergens nog?

Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk

 
lol

ik denk echt dat ik die 2 boeken maar aan ga schaffen, want er wordt door velen vaak naar verwezen, hahahahahaha

ltrrrsss

Marcel B-)
 
Super! Ik heb vele vragen.. :p
Ik wil ook pp maken en ben nog lerende ivm temp regeling van de Fornetto..
Wat was je rooster temp onder in bij je pp en wat was die dan boven bij de pork belly?
Hoeveel kolen had je nodig (aangestoken en wat er koud naast lag en of je moest bijvullen) en gebruikte je de minion methode?
Hoelang had de pp nodig?

Sent from my BV7000 PRO using Tapatalk

 
TheJoster zei:
Super! Ik heb vele vragen.. :p
Ik wil ook pp maken en ben nog lerende ivm temp regeling van de Fornetto..
Wat was je rooster temp onder in bij je pp en wat was die dan boven bij de pork belly?
Hoeveel kolen had je nodig (aangestoken en wat er koud naast lag en of je moest bijvullen) en gebruikte je de minion methode?
Hoelang had de pp nodig?

Sent from my BV7000 PRO using Tapatalk
Roostertemp was 117. Bij de porkbelly niet gemeten. Deze is 2 uur bij de pp op de Q geweest. Daarna op een andere Q verder bereid. Ik gooi de mand altijd helemaal vol. En dan 20 hete kolen daarop. Pp heeft 10 uur nodig gehad maar dat is nooit op voorhand te zeggen
 
Wat een uitermate schattig rood smokertje is die Fornetto... ik hoop niet dat Dominique meeleest hier!

Oh en die bananabread pudding gaat hier ook zeker komen... whoehaa!
 
Richard v zei:
TheJoster zei:
Super! Ik heb vele vragen.. :p
Ik wil ook pp maken en ben nog lerende ivm temp regeling van de Fornetto..
Wat was je rooster temp onder in bij je pp en wat was die dan boven bij de pork belly?
Hoeveel kolen had je nodig (aangestoken en wat er koud naast lag en of je moest bijvullen) en gebruikte je de minion methode?
Hoelang had de pp nodig?

Sent from my BV7000 PRO using Tapatalk
Roostertemp was 117. Bij de porkbelly niet gemeten. Deze is 2 uur bij de pp op de Q geweest. Daarna op een andere Q verder bereid. Ik gooi de mand altijd helemaal vol. En dan 20 hete kolen daarop. Pp heeft 10 uur nodig gehad maar dat is nooit op voorhand te zeggen
Thanks! Dus 10 uur op een mand briquettes red ie dan wel?
Bleef de temp mooi stabiel of moest je geregeld aan de lucht af/toevoer sleutelen?

Sent from my BV7000 PRO using Tapatalk

 
Heb een keer wat bijgegooid maar was niet nodig volgens mij. Waterpan wel bijgevuld. Lucht 1 keer bijgesteld door de regen. Temp blijft superstabiel
 
Richard v zei:
Heb een keer wat bijgegooid maar was niet nodig volgens mij. Waterpan wel bijgevuld. Lucht 1 keer bijgesteld door de regen. Temp blijft superstabiel
Super dank je!
Laatste vraag (beloofd :)) hoe stel je de lucht toevoer in (ik bedoel dus de drie draaiknoppen onder in) want ik las dat je de toevoer die op de wind staat zeker op moet doen maar bij mij lijkt hij best gevoelig op de combinatie van de drie inlaten.. Heb jij ze gewoon helemaal open?

Sent from my BV7000 PRO using Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan