BasBQ
Beef en Steak

pp 2 voor klein feestje

 
 

miep

Pitmaster
Berichten
805
Hallo mede qers,

Zo, vandaag is het een leuke dag want mijn procureur mag op de wsm.
Mijn 2e keer en ik heb er echt zin in!
De kolen zitten er al in dus het vlees uit de koelkast.
Nu kijken of het net zo lekker wordt als de 1e keer
Foto,s volgen later....
 
Gaat helemaal goed komen
 
Succes Miep!
 
Dank jullie wel, maar ik zette altijd zonder problemen de laatste tijd dan foto,s via mijn tablet op het forum. Hoop dat ik hrt kan ontdekken hoe het nu moet, misschien iemand een tip? De keuze die je eerst had om te copieren zie ik niet meer :-O
 
miep zei:
Dank jullie wel, maar ik zette altijd zonder problemen de laatste tijd dan foto,s via mijn tablet op het forum. Hoop dat ik hrt kan ontdekken hoe het nu moet, misschien iemand een tip? De keuze die je eerst had om te copieren zie ik niet meer :-O

Ik kan het ook niet zo 123 vinden.
 
Is er iemand die een oplossing weet voor de foto's van Miep.
 
in principe werkt het toch nog wel redelijk hetzelfde, als je ingelogt bent en je gaat naar de foto die je wilt plaatsen kan je zo met een muisklik de foto kopieeren en hier plaatsen



 
dan kan ik haar helaas ook niet helpen
 
Nou das jammer. Ik blijf foto,s maken en anders later maar op de gewone comp.
De wsm blijft goed op temp. Ook gelijk op de gewone q aardappels gequed voor de onovetroffen aardappelsalade van mike :) en nu natuurlijk met eigen bacon yeah!
 
Foto's of niet, ik blijf volgen.
 
Hij gaat lekker, merk wel een klein verschil met de vorige keer qua temperatuur.
Kijk toch wel af en toe of de temp. Goed blijft. Heb er nu geen gigantische bak met water in maar Dennis zijn methode met alufolie en platte stenen schaal.  De temp. Is 62 graden dus nog ff te gaan. De glaze staat klaar! Net nog verse bbq saus gemaakt, dus dat is er ook weer genoeg.
 
You go Miep!
Verder wil ik je niet in een depressie storten ofzo, nu met dat nieuwe photobucket en alles, maar zonder foto's is het natuurlijk allemaal zinloos :p
Eet smakelijk straks!
 
Misschien een idee om tapatalk op je tablet te zetten, kun je zonder problemen foto's toevoegen uit je album. Hmmmm en etenstijd, zou wel een broodje lusten nu
 
Yep tapatalk en je kunt dan gewoon je foto's in je bericht zetten in tapa.
 
Tapatalk it will be :)
De foto,s komen heus wel ;) alles komt goed nietwaar?
Net gemopt met glaze, zo weer ff kijken of de temp goed gaat.  Gaat goed!
Oei oei wat ruikt dat goddelijk
To be continued
 
Terug
Bovenaan Onderaan