BasBQ
Beef en Steak

PP 2,7 kilo en chlli

 
 

Uchman

Kooltjesharker
Berichten
171
PP 2,7 kilo 



















Dit is een chili hotdog pulled pork broodje



pp 8 uur erop 1330 klaar ik had het langer verwacht

De twee temperatuur meter lag op rooster in een uitje geprikt maar werd niet heter dan 101 graden .

De temperatuur meter in me smoker was al voor de twee keer kapot bij gebruik

zou het rooster dan toch warmer zijn ?

Verder was het vlees super en niet droog .

De chili viel ook in de smaak het was dus een geslaagde zaterdag .
 
lekker hoor allen jammer van je temperatuurmeter, lijkt me dat t wel wat moet kunnen hebben, misschien dat frits of ciriel een goed/beter antwoord heeft.

B-)
 
Leuke combi met chilisaus.
Lijkt me lekker
 
Dat ziet er goed uit! Welke temperatuur meter was stuk? Degene die je vast op je uds hebt of een van beide fantasten?

Ik zie dat je de fantast kabels tussen de deksel hebt, dit helpt niet in de levensduur. Je kunt beter nog even een kabeldoorvoer maken (zoek even op de gamma mod). Als je fantast op het rooster 100 graden meet denk ik gewoon dat het klopt. Bij een uds kan het best wel eens dat ondanks dat je alle lucht toevoeren wagenwijd open hebt staan de temperatuur blijft hangen. Ik had voor mijn zwager ook een uds gemaakt en ondanks dat ik de gaten op dezelfde plek heb als bij mij blijft die van hem op 100 graden hangen. Ik gok dat zijn kolen mand het verschil maakt.
 
structor zei:
Dat ziet er goed uit! Welke temperatuur meter was stuk? Degene die je vast op je uds hebt of een van beide fantasten?

Ik zie dat je de fantast kabels tussen de deksel hebt, dit helpt niet in de levensduur. Je kunt beter nog even een kabeldoorvoer maken (zoek even op de gamma mod). Als je fantast op het rooster 100 graden meet denk ik gewoon dat het klopt. Bij een uds kan het best wel eens dat ondanks dat je alle lucht toevoeren wagenwijd open hebt staan de temperatuur blijft hangen. Ik had voor mijn zwager ook een uds gemaakt en ondanks dat ik de gaten op dezelfde plek heb als bij mij blijft die van hem op 100 graden hangen. Ik gok dat zijn kolen mand het verschil maakt.
+1

Geeft de thermometer helemaal niets meer aan?
Pas op met schoonmaken van je probes. Als er water in komt is het ook gedaan....
Je zou ze nog kunnen proberen te drogen in de oven:
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/materiaal/maverick-et732-probe-defect-oplossen/msg124388/#msg124388
 
Ziet er lekker uit Top
 
Ceriel zei:
structor zei:
Dat ziet er goed uit! Welke temperatuur meter was stuk? Degene die je vast op je uds hebt of een van beide fantasten?

Ik zie dat je de fantast kabels tussen de deksel hebt, dit helpt niet in de levensduur. Je kunt beter nog even een kabeldoorvoer maken (zoek even op de gamma mod). Als je fantast op het rooster 100 graden meet denk ik gewoon dat het klopt. Bij een uds kan het best wel eens dat ondanks dat je alle lucht toevoeren wagenwijd open hebt staan de temperatuur blijft hangen. Ik had voor mijn zwager ook een uds gemaakt en ondanks dat ik de gaten op dezelfde plek heb als bij mij blijft die van hem op 100 graden hangen. Ik gok dat zijn kolen mand het verschil maakt.
+1

Geeft de thermometer helemaal niets meer aan?
Pas op met schoonmaken van je probes. Als er water in komt is het ook gedaan....
Je zou ze nog kunnen proberen te drogen in de oven:
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/materiaal/maverick-et732-probe-defect-oplossen/msg124388/#msg124388

De naald van de thermometer die ik heb ingebouwd lijkt los te zijn de vorige had dat ook al misschien met het rijden van de ton maar beetje zonde zo

Dus maar probes gebruiken

MIsschien gaatje voor de probes wel handig maar zonde dat zo een inbouw ding snel stuk is
 
Terug
Bovenaan Onderaan