BasBQ
Beef en Steak

PorkBelly Burnt Ends (50% gereed)

Mark89

Sprokkelaar
Berichten
37
Morgen voor het eerst burnt ends maken.
Vanmiddag bij de slager een stukje buikspek zonder zwoerd gehaald.
5AF78DD5-1A12-4CC0-BE86-2B363AD35FF4.jpeg


Alvast in blokjes gesneden en lekker in de rub gezet, zodat de smaak er vannacht lekker in kan trekken.
28A92EC9-9893-431B-908A-D38FFC8A28CF.jpeg


F3973CD2-1149-453E-A416-FFA1CD55DD48.jpeg

710DDD4F-1873-429D-A2A5-6A52A5B44C7E.jpeg

Bbq op 150 graden. En na 2 uur in een schaal, met boter, basterd suiker en honing.
9DC8159A-F90B-4DCE-88F2-A3E9841BB29A.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ben ik de enige die een grafhekel heeft aan dit soort halve posts?

Is het redelijk om misschien een aankondiging/waarschuwing in de titel (verplicht?) op te nemen? Dat het verhaaltje nog (lang) niet af is.

Of een apart stukje forum voor liefhebbers van dit soort steeds evaluerende, dynamische, in-ontwikkeling-zijnde, onderwerpjes.
 
Ben ik de enige die een grafhekel heeft aan dit soort halve posts?

Is het redelijk om misschien een aankondiging/waarschuwing in de titel (verplicht?) op te nemen? Dat het verhaaltje nog (lang) niet af is.

Of een apart stukje forum voor liefhebbers van dit soort steeds evaluerende, dynamische, in-ontwikkeling-zijnde, onderwerpjes.
Helemaal met je eens.
 
Ben ik de enige die een grafhekel heeft aan dit soort halve posts?

Is het redelijk om misschien een aankondiging/waarschuwing in de titel (verplicht?) op te nemen? Dat het verhaaltje nog (lang) niet af is.

Of een apart stukje forum voor liefhebbers van dit soort steeds evaluerende, dynamische, in-ontwikkeling-zijnde, onderwerpjes.
@Schabouwelijkman ik heb het opgenomen In de titel. (Hopelijk heb je gisteravond je bed aan de andere kant van de kamer gezet, zodat je vandaag met je goede been uit bed stapt😉😉)

In het vervolg zal ik geen halve berichten meer plaatsen! Ben nog redelijk nieuw, dus nog een hoop te leren
 
@Schabouwelijkman ik heb het opgenomen In de titel. (Hopelijk heb je gisteravond je bed aan de andere kant van de kamer gezet, zodat je vandaag met je goede been uit bed stapt😉😉)

In het vervolg zal ik geen halve berichten meer plaatsen! Ben nog redelijk nieuw, dus nog een hoop te leren
Moet iedereen niet zelf weten hoe hij z'n topic plaatst?
Zolang de forumleiding je niet op de vingers tikt is er niks aan de hand lijkt mij.
 
Zelf vind ik het wel leuk om zo een beetje in de dag meegenomen te worden.

Zou alleen wel nieuwe berichten in je topic plaatsen in plaats van de openingspost aanpassen.
Dan blijft het een beetje leesbaar.
 
TS, excuses voor het kapen van je onderwerpje. Dat is niet mijn bedoeling geweest. Het is niks persoonlijks en je hompjes gekruid spek zijn veelbelovend.

Ik moet vaststellen vast dat er mede- en tegenstanders zijn van deze manier van posten. Dat neemt niet weg dat in deze sectie barbecuefoto's....

Wil je weten hoe dit bericht verder gaat?
Abonneer je dan op mijn kanaal en druk op het belletje dan weet je als eerste hoe het afloopt.

Sorry, ik maak mij schuldig aan passief-agressief gedrag. Niets menselijk is mij vreemd.

Een goede barbecuesessie toegewenst! Dat het u moge smaken.
 
Natuurlijk moet iedereen zelf weten hoe hij of zij zijn draadje post.
Sommige bereidingen duren dagen, andere weken of zelfs maanden. Denk bijvoorbeeld aan Pastrami of bepaalde worsten.
Bij de draadjes waar het over weken of maanden gaat is het fijn om juist eerder te posten. Dan kan je wellicht nog bijsturen indien nodig.

Bij draadjes als deze of pulled pork, loop je het risico dat sommige leden maar een gedeelte zien, en dat is jammer. Daar zou ik het geheel in 1 keer plaatsen. Dat is overzichtelijker.

Maar we hebben daar geen regels over.
 
We hebben in het beheer even overleg gehad.
Heel simpel gezien voldoet deze post nu niet aan de regels, er is geen foto van het gerecht op de BBQ, wat in de onderdelen H&F en L&S verplicht is.
Voorlopig (vandaag) laten we deze staan zodat de TS de serie kan aanvullen met oa BBQ foto's.
In het vervolg gaan dit soort berichten direct naar de Rookkamer.
Dit doen wij niet om te plagen maar we zijn een BBQ Genootschap het draait allemaal om de BBQ.
De bereiding is minstens even belangrijk zo niet belangrijker dan het eindresultaat.
Dus staat er in de beginpost geen foto van de bereiding op de BBQ dan gaat het topic direct naar de Rookkamer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan