BasBQ
Beef en Steak

Pork Crown.

  • Onderwerp starter henri.wolbrink
  • Startdatum
Welke temperatuur houd je aan in de Q en hoe lang doet hij er dan ongeveer over? Hij staat hier voor morgen op de planning....

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk
 
Ziet er fantastisch uit  :D
 
Ronny zei:
Elektrische temperatuur houd je aan in de Q en hoe lang doet hij er dan ongeveer over? Hij staat hier voor morgen op de planning....

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk
Hangt natuurlijk flink af van van gewicht. Maar ik heb er zo'n uurtje of 4 over gedaan. Bij rond de 180C. Bij de 60C eraf gehaald. Gaart dan nog even na.

Enviado desde mi SM-N9005 mediante Tapatalk

 
Ik snap dat het afhankelijk is van gewicht. Maar een heel globale schatting is altijd wel handig. Anders kan de visite wel heel erg hongerig worden

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk

 
Kan je niet zeggen hoe lang het bij jou gast duren. Alleen hoe lang ik er ongeveer over gedaan heb. Zijn wel genoeg recepten te vinden op Google.
Persoonlijk denk ik dat gasten minder. Moeite hebben met even wachten dan dat het te droog wordt. Iets waar je toch voor uit moet kijken.

Enviado desde mi SM-N9005 mediante Tapatalk

 
Hij is prima gelukt! Al vond ik de filet wat aan de droge kant.
Zeker voor herhaling vatbaar.
dce0efac2b116a59beb49babf13a65e1.jpg


Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk

 
Dat vond ik het even te veel van het goede, ze lagen wel klaar, maar op dat moment moest er ook even heel veel gebeuren. Dus die heb ik achterwege gelaten.
Wel moet ik nog een kijken hoe z'n stuk te snijden. Want simpel tussen de botjes door levert wel heel dikke plakken.

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk

 
Ronny zei:
Dat vond ik het even te veel van het goede, ze lagen wel klaar, maar op dat moment moest er ook even heel veel gebeuren. Dus die heb ik achterwege gelaten.
Wel moet ik nog een kijken hoe z'n stuk te snijden. Want simpel tussen de botjes door levert wel heel dikke plakken.

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk
En, hoe lang heeft het bij jou geduurd?

Enviado desde mi SM-N9005 mediante Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan