Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat magerder buikspek is wel aan te raden in dezeZien er goed uit. Ook een keer gemaakt, maar ben niet zo zot van overmatig vet. Vet is smaak zeggen ze, maar als het lijk jelly in mijn mond komt, is de fun er vanaf.![]()
Ik had het bij een boer besteld en dan neem je wat je krijgt. Volende keer ergens uit een rek meenemen zodat ik het kan zien.Wat magerder buikspek is wel aan te raden in deze
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Tegenwoordig zit t allemaal in zoveel plastic dit dit af en toe ook niet meer op gaat..Volende keer ergens uit een rek meenemen zodat ik het kan zien.
Ik heb tot nu toe 3 x met buikspek gewerkt. Had er eentje meegenomen zoals ie er lag bij Carmans en geen idee van ras. Deze was met zwoerd en daar heb ik dan een porchetta van gemaakt. Was gewoon heerlijk. Geen idee qua vet, maar denk dat het mee viel vermits niemand klaagde.Tegenwoordig zit t allemaal in zoveel plastic dit dit af en toe ook niet meer op gaat..
Meerdere malen ben ik er na openen achter gekomen dat iets 2 stukken was bijv..
Afin;
Dit ziet er petverdomme lekker uit hoor.